اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۶۵۲۵۴
۳ نظر
۵۰۱۹
۳ نظر
۵۰۱۹
پ

راه گرفتن اسلحه تحریم از دست تروریست کراواتی

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها فرصت های بزرگی برای نظام و دولت ایجاد می کند گفت که باید با همبستگی داخلی و عزمی ملی و جهانی ، اسلحه تحریم را از دست تروریست های کراواتی و ادکلن زده گرفت.

ایسنا: دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها فرصت های بزرگی برای نظام و دولت ایجاد می کند گفت که باید با همبستگی داخلی و عزمی ملی و جهانی ، اسلحه تحریم را از دست تروریست های کراواتی و ادکلن زده گرفت.

حسین امیر عبداللهیان با اشاره به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران گفت: دیپلماسی و مذاکره زبان قدرت را خوب می فهمد. قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، فرصت های بزرگی برای نظام و دولت ایجاد می کند. آمریکا و سه کشور اروپایی، ارکان برجام را نقض و یا از آن خارج شدند تا جایی که حتی یک بشکه نفت ایران به فروش نرود و یک دلار هم در سیستم بانکی به حساب ایران نیاید.

وی افزود: البته تلاش و اراده مسکو و پکن، در مسیر دوستی و همکاری با جمهوری اسلامی ایران و مقابله با اعمال تحریم های یک جانبه آمریکاست. باید با همبستگی داخلی و عزمی ملی و جهانی، اسلحه تحریم را از دست تروریست های کراواتی و ادکلن زده گرفت و به قول سردار شهید سلیمانی عزیز از دل تهدید دشمنان به فرصت ها رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این طرح به مشکلات مردم هیچ کمکی نمی کند این طرح به مجلس مربوط نمیشود که بخواهد ورود پیدا کند باید در سطح بالا تصمیم گیری شود

    • حمید

      تا حالا هم همین اقدامات شما بود که مملکت را به این روز انداخته

    • خ

      همین شماها بودید که با همین کارهای که الان میخواهید انجام دهید ۱۲ سال پیش انجام دادید و کشور رابه ورطه نابودی وجنگ بردید حالا هم میخواهید همین کار را بکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج