جاباما
۱۰۶۵۸۳۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کارگردان «سرخپوست» به کتاب باز می‌رود

نیما جاویدی ـ فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ـ با حضور در استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «کتاب‌باز» از روند فیلم‌نامه‌نویس شدنش از کودکی تا امروز خواهد گفت.

خبرگزاری ایسنا: نیما جاویدی ـ فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ـ با حضور در استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «کتاب‌باز» از روند فیلم‌نامه‌نویس شدنش از کودکی تا امروز خواهد گفت.
کارگردان «سرخپوست» به کتاب باز می‌رود
به نقل از روابط عمومی برنامه، کارگردان فیلم‌های سینمایی «ملبورن» و «سرخپوست» در گفت‌وگو با سروش صحت، از کتاب‌خوانی‌هایش تا تاثیر مطالعه‌ی آثار جلال آل‌احمد و دیگر نویسندگان معاصر در روند فیلم‌نامه‌نویسی‌اش می‌گوید.
او که به عنوان نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی فیلم سینمایی «خورشید» در اسکار ۲۰۲۱ شرکت خواهد کرد، در «کتاب‌باز» به معرفی کتاب‌های تخصصی این حوزه خواهد پرداخت.
همچنین در قسمت دوم برنامه‌ی تلویزیونی «کتاب‌باز» رشید کاکاوند به خوانش شعر «قصه‌ی شهر سنگستان» از دفتر «از این اوستا» می‌پردازد و از روند نگارش این قطعه توسط مهدی اخوان ثالث خواهد گفت.
برنامه‌ی تلویزیونی «کتاب‌باز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و با اجرای سروش صحت، هر هفته شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۱۹ در شبکه‌ی‌ نسیم پخش و روز بعد در ساعات ۱ ، ۸ و ۱۴ بازپخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج