۱۰۶۵۹۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تغییر زمان جشنواره تئاتر مقاومت

جشنواره تئاتر مقاومت همزمان با جشنواره فیلم حقیقت به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: جشنواره تئاتر مقاومت همزمان با جشنواره فیلم حقیقت به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
تغییر زمان جشنواره تئاتر مقاومت
در حالی که جشنواره هفدهم تئاتر مقاومت قرار بود طبق فراخوان از اول تا 15 آذرماه برگزار شود، از مدت‌ها قبل خبری از اعلام رسمی زمان جشنواره با توجه به محدودیت‌های اعمال شده براثر شیوع کرونا نبود و در خبرها فقط ماه آذر به عنوان زمان جشنواره اشاره می‌شد، اما حالا در روزی که براساس همان فراخوان باید روز پایانی جشنواره می‌بود، دبیر این رویداد از تعویق جشنواره خبر داده است.
به این ترتیب هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت از 25 آذر تا دوم دی ماه و همزمان با جشنواره فیلم مستند حقیقت به طور آنلاین برپا خواهد شد.
حمید نیلی - دبیر این جشنواره - گفته است: بنا داشتیم تا کلیه بخش‌های جشنواره را در نیمه نخست آذرماه سال جاری برگزار کنیم، اما باتصمیم ستاد اجرایی جشنواره و بنا به مصلحت و شرایط خاص کشور و همچنین حفظ سلامت کلیه شرکت‌کنندگان در جشنواره هفدهم، مقرر شد آغاز جشنواره را به تعویق بیندازیم تا شرایط برای ادامه کار جشنواره مساعد شود. به همین منظور به‌طور رسمی آغاز به کار مرحله پایانی و اجرای آثار هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت از روز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه خواهد بود و تا ۲ دی‌ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس همچنین افزود: برگزاری جشنواره، هم به‌صورت زنده و هم به‌صورت آنلاین خواهد بود؛ بدین صورت که دیدن آثار نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی و کودک و نوجوان جشنواره به‌صورت آنلاین و از طریق سایت تیوال برای عموم علاقه‌مندان مهیا است. اجرای آثار با چهار دوربین و با بهترین کیفیت ضبط شده و آماده بارگذاری در سایت تیوال است.
نیلی گفت: در بخش نمایش‌های خیابانی نیز امیدواریم تا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، شاهد برگزاری این بخش در مکانی مشخص به‌صورت محدود و زنده باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج