adexo3
۱۰۶۶۱
۱۷ نظر
۵۰۱۴
۱۷ نظر
۵۰۱۴
پ

تجاوز جنسی مدیر BBC را به حرف آورد

"پیتر هاروکس" (peter horrocks) -مدیر سرویس جهانی بی بی سی به روشنگري هاي باشگاه خبرنگاران درباره روابط غيراخلاقي كاركنان اين شبكه انگليس واكنش نشان داد.

پیتر هاروکس (peter horrocks) -مدیر سرویس جهانی بی بی سی در سخناني، مدعي آغاز حمله اي همه جانبه از سوي ايران عليه اين شبكه شد و از سازمان هاي بين المللي درخواست كمك كرد.

وي درباره بازداشت عوامل شبكه مخفي بي بي سي در تهران، اذعان داشت كه اين افراد به صورت غيرمستقيم با اين شبكه ارتباط داشته اند.

"پیتر هاروکس" همچنين با ابراز ناراحتي خود از اينكه چرا "جرايم جنسي" كاركنان اين شبكه با ذكر نام در رسانه هاي ايران مطرح شده، تاكيد كرد: اينها فقط يك اتهام است و كاركنان من چنين جرايمي انجام نداده اند!

مدير سرويس جهاني بي بي سي درباره انحرافات اخلاقي مجريان بي بي سي فارسي توضيح ديگري نداده و به همين مقدار بسنده كرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تجاوز جنسی مدیر BBC را به حرف آورد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زشت است داستان های اینچنینی رو سوژه قرار دادن!!!

      مردم به هر حال آبرو دارند.بعد هم این ماجرا رو کی اثبات کرده؟

      میدونم که نظرم رو پخش نمی کنید.ولی همین قدر که آقا یا خانم محترمی که نظرات رو تایید میکنند بخونند برای من کافیست.یک هفته است شما این داستان بی مایه رو سوژه کردید که چی آخه؟ (من یک هفته است که هر شب سایت رو باز میکنم یکی دو خبر در این مورد هست.قبلش رو نمیدونم)
      بابا بسه به خدا!!!

    • پوريا

      گل بود به سبزه نيز آراسته شد!

    • ناشناس

      من تعجب می کنم شما اسم سایتتان را گذاشتید برترین ها اما پست ترین و بی مایه ترین اخبار را پخش می کنید واقعا" کمی به خودتان نگاه کردید ؟!! تمام نوشته هاتان تهمت و افتراست و بسیار جانبدارانه و سخیف و زشت که حال انسان را به هم می زند شما رسانه هستید یا خاله زنک ؟!! این خبرها چه دردی از جامعه ما دوا می کنه ، چرا ما باید این اخبار را بدانیم ، چه چیز آن مایه پیشرفت و رشد و تعالی ماست ؟!! حقیقتا" و عمیقا" به این موضوع فکر کردید ؟ اگر چنین اتهاماتی را به کارکنان شما می زدند ، آقای مدیر شبکه و رسانه ، آیا شما وظیفه خود نمی دانستید که از آبروی همکارتان دفاع کنید و حتی اگر گناهی صورت گرفته به توصیه پیامبر خدا از اشاعه آن جلوگیری کنید که خودگناهی بدتر از آن گناه است ؟؟ خواهش می کنم به عنوان یک انسان کمی به این عمل خود بیاندیشید ومنصف باشید این خواست خداوند است اگر ایمان دارید!!!!

    • saeed

      از مطالب داغ شما متشکریم
      سعید جاسمی از آبادان

    • بدون نام

      این بدترین ایراد ما ایرانیهاست که عیب دیگران دهها برابر بزرگ میکنیم ولی از فساد زیاد درکشور اسلامی به راحتی میگذریم خانم 48 ساله که منتظر شوهرش بود به صف ماشینهایی که برایش ایستاده بودن جخالت کشید ببینید دختران جوان پس چه میکشند

    • مهران

      ایرانیها استاد خراب کردنند.

    • بدون نام

      ضیاع وقت است

    • بدون نام

      موافقم . اگر مطالب کم و پر محتوا باشه بهتر از اینه که صفحاتی پر از ...... باشه کمی وقت بذارید و مجله را پر محتوا و با ارزش کنید

    • majid

      shoma ke mosalmon hastino dam az eslam mizanin va eddeha darin ke irani hastino irani mimonin hanooz nafahmidin ke to keshvareton ye ganone asasi darin ke asle 37 on be asle beraat mashhore ! vagti in jorm dar hich dadgahi sabet nashode shoma chejori ino enteshar dadin? ey mosalman ? age nabood chi javab midi? mesle inke shoma az jahannao azabo akherat moafin na? ba shoma ma be koja miravim !

    • بدون نام

      واقعا شرم آوز است که اخبار بی اساستان را در نشریه سخیفتان مطرح میکنید . ننگ و شرم بر شما باد . هرگز دیگر مجله تان را ورق نخواهم زد.

    • The_Sea

      ما ها عادت داریم همیشه نیمه ی خالی لیوان رو ببینیم.چرا همیشه دنبال نکات منفی میگردیم؟

    • بدون نام

      اگر مسلمان نیستید حداقل آزاده باشید.

    • بدون نام

      فکرنان کن که خربزه آب است ...درسته وقت مردم درایران بی ارزش است ولی باخواندن این چرت وپرتهاهمان وقت بی ارزش روتلف نکنید لطفا..............

    • بدون نام

      واقعا زشته زن بيچاررو آبروشو بردين خدا آبرو باعثو بانيشو ببره

    • saeidzebel

      دیگه ابرو مونده برای پونه قدوسی؟

    • saeidzebel

      پونه قدوسی و صادق صبا.اگه راست باشه پسر این صادقه صبا عجب مارمولکی بوده .

    • مينا

      بانظرهاي ناشناس هاموافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج