۱۰۶۷۰۲۶
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

واکنش‌های مثبت منتقدان به «زن شگفت‌انگیز»

فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» با استقبال خوبی از طرف منتقدان روبرو شده است و گفته می شود که قسمت دوم «زن شگفت انگیز»محصول۲۰۱۷ موفق شده انتظارات را برآورده کند.

دنیای تصویر آنلاین: فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» با استقبال خوبی از طرف منتقدان روبرو شده است و گفته می شود که قسمت دوم «زن شگفت انگیز»محصول۲۰۱۷ موفق شده انتظارات را برآورده کند. به زودی و پس از تاخیر فراوان این فیلم به نمایش درخواهد آمد اما چندی پیش «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴»برای گروهی از منتقدان و روزنامه نگاران به طور خصوصی نمایش داده شد.
واکنش‌های مثبت منتقدان به «زن شگفت‌انگیز»
در «زن شگفت‌انگیز 1984» به کارگردانی پتی جنکینز ، گل گدوت در نقش اصلی بازی می کند. کریس پاین در نقش استیو ترور بازگشته است ، در حالی که پدرو پاسکال و کریستن ویگ به ترتیب بازیگران آدمهای بد فیلم هستند - در نقش های مکس لرد و چیتا.
روزنامه نگاران و نویسندگانی که فیلم را دیدند اخیراً در توییتر اولین واکنش های خود را در مورد این فیلم منتشر کردند.
دورین پارکس از «Geeks of Color» نوشت:« من شانس این را داشتم که زودتر زن شگفت انگیز 1984 را تماشا کنم! من فیلم اول را دوست داشتم و با اطمینان می توانم بگویم قسمت دوم همه چیز را به سطح دیگری می برد! پدرو پاسکال و کریستن ویگ کاملاً در نقش ماکسول لرد و چیتا بی نظیر ظاهر می‌شوند. بگذارید پتی جنکینز مسئولیت کل دنیای سینمایی دی سی را به عهده بگیرد! »
مگان دِمور از «Comic Book Resources» نوشت:« افتخار دارم که جز اولین رسانه ای هایی باشم که فیلم را دیدم ! من ازقسمت اول لذت بردم ، اما زن شگفت انگیز 1984 را حتی بیشتر دوست داشتم. اگرچه ای کاش زودتر می‌شد فیلم را دید ، اما زن شگفت انگیز 1984 در زمان مناسب برای امید ، خوش بینی و پیام اش به نمایش درآمد.ارزش انتظار را داشت. در میان تصاویر خیره کننده و ضربه های احساسی تاثیرگذار ، فیلم اثری پر از جذابیت و اعتماد به نفس است. من صمیمانه امیدوارم که تجربه ای باشد که همه ما بتوانیم روزی در یک سالن سینما کنار هم ببینیم .»
اریک دیویس از Fandango نوشت:« من خیلی خوشحالم که گزارش کنم زن شگفت انگیز1984 از ابتدا تا انتها یک انفجار مطلق است. یک ادای دین استثنایی به فیلم اول ، پر از قلب ، امید ، عشق ، اکشن ، عاشقانه و شوخ طبعانه. پتی جنکینز و گل گادوت و تیم یکی از بهترین دنباله های کمپانی دی سی را ارائه دادند. وقتی تمام شد ، اشک ریختم. »
براندون دیویس از سایت کامیک بوک نوشت:«من زن شگفت انگیز 1984 را دیدم. پتی جنکینز یک فیلم دهه هشتادی به معنای واقعی ساخته است.که برای امروز بسیار منحصر بفرد می سازدش.احساس می‌شود ازقسمت نخست فیلم عظیم‌تر و در عین حال کنترل شده تر است.گل گادوت به معنای واقعی کلمه اوج می گیرد!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج