جاباما
۱۰۶۷۳۷۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

زورگیران خشن در برابر اتهام قتل یک زن

با دستگیری دومین عضو باند زورگیران خشن، اسرار مرگ یکی از طعمه‌های آنها فاش شد. متهم اعتراف کرد که هنگام سرقت اموال زنی جوان با مقاومت او روبه‌رو شده و به همین دلیل وی را به باد کتک گرفته و در نهایت از ماشین در حال حرکت به بیرون پرت کرده بودند.

روزنامه همشهری: با دستگیری دومین عضو باند زورگیران خشن، اسرار مرگ یکی از طعمه‌های آنها فاش شد. متهم اعتراف کرد که هنگام سرقت اموال زنی جوان با مقاومت او روبه‌رو شده و به همین دلیل وی را به باد کتک گرفته و در نهایت از ماشین در حال حرکت به بیرون پرت کرده بودند.

تحقیقات در این پرونده از ۱۲شهریور امسال شروع شد. آن روز سرنشینان خودروی پرایدی، پیکر نیمه‌جان زنی را در شهرک غرب به بیرون از ماشین پرتاب کردند و از محل گریختند. مردی که در حال عبور از آن منطقه بود بالای سر زن که به‌شدت زخمی شده بود حاضر شد. زن جوان بریده بریده تعریف کرد که دقایقی قبل به‌عنوان مسافر سوار پراید شده است اما سرنشینان آن با تهدید، پول و طلاهایش را سرقت کرده و او را به باد کتک گرفته و در نهایت هم از ماشین به بیرون پرت کرده اند.

زن زخمی برای درمان به بیمارستان انتقال یافت اما به‌دلیل شدت صدمات جانش را از دست داد. درحالی‌که پزشکی قانونی علت مرگ زن جوان را سکته قلبی ناشی از شوک سرقت و پرت شدن از خودرو اعلام کرده بود، پرونده‌ای جنایی تشکیل و به دستور قاضی رحیم دشتبان، بازپرس جنایی تهران تحقیقات برای شناسایی سارقان جنایتکار آغاز شد.

زورگیری‌های سریالی

درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری ۳زورگیر خشن ادامه داشت، معلوم شد که آنها به‌صورت سریالی دست به زورگیری و سرقت می‌زنند. اعضای این باند در پوشش مسافرکشی، دختران و زنان را سوار خودرو و در برخی از سرقت‌ها طعمه هایشان را آزار و اذیت و اموالشان را سرقت می‌کردند.

با گذشت چند هفته، مأموران شهرک غرب یکی از متهمان را که نوجوانی ۱۷ساله بود دستگیر کردند. او در بازجویی‌ها به سرقت، آزار و اذیت دختران و زنان و همچنین زورگیری از آنها با همدستی ۲دوستش اقرار کرد. دو عضو دیگر این گروه فراری بودند که پلیس جست و جوی خود را برای شناسایی مخفیگاه آنها ادامه داد تا اینکه مدتی قبل یکی از آنها دستگیر شد.

دومین عضو باند که جوانی ۱۸ساله است روز دوشنبه دستگیر شد و دربازجویی‌ها به سرقت مرگبار اقرار کرد. وی گفت: مدتی قبل برای کار از شهرستان به تهران آمدم و در بازار تهران مشغول به‌کار شدم. اما صاحبکارم پس از ۳‌ماه به‌خاطر اینکه سواد خواندن و نوشتن نداشتم اخراجم کرد. پس از آن دنبال کار بودم تا اینکه در قهوه خانه با ۲همدستم که از سارقان سابقه دار بودند آشنا شدم. آنها پیشنهاد سرقت دادند و من هم قبول کردم.

وی ادامه داد: شگردمان این بود که هر چند روز یک‌بار خودرویی را سرقت می‌کردیم و سه نفری با خودروی سرقتی به خیابان‌های غرب تهران می‌رفتیم و طعمه‌های خود را که زنان و دختران جوان بودند به‌عنوان مسافر سوار می‌کردیم. یک نفر از ما در صندلی جلو می‌نشست، یکی پشت فرمان و نفر سوم هم در صندلی عقب وهنگام سوار شدن مسافر خودش را به خواب می‌زد که مسافرشک نکند.

بعد از طی مسافت کوتاهی راننده تغییر مسیر می‌داد و بعد ما وارد عمل می‌شدیم. با تهدید چاقو اموال طعمه‌هایمان را سرقت و در منطقه‌ای خلوت آنها را به بیرون از ماشین پرتاب می‌کردیم. وی درخصوص مرگ یکی از طعمه‌هایشان گفت: آن روز قربانی را به‌عنوان مسافر سوار کردیم و هنگام سرقت اموالش مقاومت کرد که با او درگیر شدیم. ما فقط می‌خواستیم وسایل همراهش را سرقت کنیم اما او خیلی ترسیده و شوکه بود و ما پس از سرقت وسایلش، او را از خودرو به بیرون پرتاب کردیم. این متهم با قرارقانونی بازداشت است و تلاش برای بازداشت آخرین عضو فراری این باند ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج