اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۶۷۹۳۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

۶۰درصد آمریکایی‌ها نمی‌خواهند ترامپ نامزد شود

نظرسنجی ان‌پی‌آر- پی‌بی‌اس نیوز هاوس - ماریست پول نشان می‌دهد، شصت درصد از رای‌دهندگان نمی‌خواهند دونالد ترامپ دوباره در سال ۲۰۲۴ نامزد ریاست جمهوری آمریکا شود.

خبرگزاری ایسنا: نظرسنجی ان‌پی‌آر- پی‌بی‌اس نیوز هاوس - ماریست پول نشان می‌دهد، شصت درصد از رای‌دهندگان نمی‌خواهند دونالد ترامپ دوباره در سال ۲۰۲۴ نامزد ریاست جمهوری آمریکا شود.

این نظرسنجی نشان داد که تنها ۳۲ درصد از پاسخ‌دهندگان دوست دارند که رئیس جمهوری فعلی آمریکا باید برای دور دوم نامتوالی نامزد شود.

اکثریت جمهوریخواهان می‌گویند، آنها از نامزدی ترامپ در ۲۰۲۴ حمایت می‌کنند اما درصد آن (۶۷ درصد) به طور چشمگیری کمتر از حمایت بیش از ۹۰ درصدی است که او در میان حزبش در دوران این انتخابات برخوردار بود.

۶۵ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که دونالد ترامپ باید مقابل جو بایدن به شکست اذعان کند و ۶۱ درصد گفتند که به‌رغم ادعاهای او درباره تقلب گسترده، نتایج رسمی دقیق هستند.

این نظرسنجی در همان روزی انجام شد که نظرسنجی پولیتیکو - مورنینگ کانسالت نشان داد که ۶۰ درصد جمهوریخواهان معتقدند که ترامپ احتمالا دوباره نامزد می‌شود، از جمله ۷۶ درصد جمهوریخواه، ۶۰ درصد مستقل و ۴۷ درصد دموکرات. نظرسنجی قبل از آن نشان داد که اگر ترامپ در ۲۰۲۴ نامزد شود ۵۳ درصد از جمهوریخواهان از او حمایت می‌کنند.

این نظرسنجی از ۱۰۶۵ فرد بالغ از جمله ۹۱۶ رای‌دهنده ثبت‌نامی از اول تا ششم دسامبر انجام شد. این نظرسنجی ۳.۷ درصد حاشیه خطا و چهار درصد حاشیه خطا بابت رای‌دهندگان ثبت‌نامی داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • السا

      هی روزگار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج