۱۰۶۸۰۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

احتمال ادامه محدودیت‌های کرونایی در تهران

محسن فرهادی،معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در برنامه تلویزیونی گفت: احتمالا تهران با پیش آگهی های آماری کماکان نارنجی خواهد بود. در جلسه ستاد بعدی طبیعتا همان محدودیت و تفویض اختیاری که در دو سه جلسه قبلی رئیس جمهور به وزارت بهداشت و وزارت کشور دادند، اعمال خواهد شد. وی افزود: به احتمال زیاد منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیز تمدید شود

انتخاب: معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: به احتمال زیاد هفته آینده در تهران محدودیت ها ادامه خواهد داشت.

محسن فرهادی، در برنامه تلویزیونی گفت: احتمالا تهران با پیش آگهی های آماری کماکان نارنجی خواهد بود. در جلسه ستاد بعدی طبیعتا همان محدودیت و تفویض اختیاری که در دو سه جلسه قبلی رئیس جمهور به وزارت بهداشت و وزارت کشور دادند، اعمال خواهد شد.

وی افزود: به احتمال زیاد منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیز تمدید شود وبه اضافه اینکه کماکان گروه شغلی ۱ و ۲ را در شهرهای نارنجی داریم که گروه های بزرگی هستند، تقریبا چیزی بیش از ۸۰ درصد واحد های کسب و کار دارند فعالیت می کنند خصوصا واحدهایی مثل پاساژها که تقریبا از انتها، گروه سوم هستند.

فرهادی افزود: گروه اول ما کماکان، حمل و نقل درون شهری مشکل داریم، پس از آن، برخی از اداراتی که ارباب رجوع دارند و گروه سوم، پاساژها و بعد از آن ها نانوایی ها هستند. در این گروه ها تبادل جمعیتی خیلی زیاد است. مثل همین گزارش تلویزیونی که از پاساژ موبایل فروشی پخش شد و نشان می دهد که جمعیت همچنان در آنجا موج می زند و این در شرایط فعلی واقعا پیش آگهی خطرناکی است و اگر بخواهیم در تهران و سایر نقاط کشور از نارنجی به سمت زرد برویم با این شیوه نمی توانیم.

وی گفت: حتما باید کنترل ها بیشتر شود تا ان شاء الله شاهد گشایش های بیشتری باشیم و از نارنجی به سمت زرد برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج