۱۰۶۸۴۸۸
۲۷ نظر
۵۰۰۳
۲۷ نظر
۵۰۰۳
پ

سهام عدالتی‌های متقاضی دریافت سود بخوانند

درحالی کم کم به زمان واریز سود مشمولان سهام عدالت نزدیک می‌شویم که طبق آخرین اخبار، سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، باید برای دریافت سود حتما در سامانه سجام ثبت نام کنند؛ فرایندی که با گذراندن ۱۳ مرحله انجام خواهد شد.

ایسنا نوشت: درحالی کم کم به زمان واریز سود مشمولان سهام عدالت نزدیک می‌شویم که طبق آخرین اخبار، سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، باید برای دریافت سود حتما در سامانه سجام ثبت نام کنند؛ فرایندی که با گذراندن ۱۳ مرحله انجام خواهد شد.

افرادی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده بودند سهامدار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی محسوب می‌شوند که زمان ثبت نام سهام عدالت آن جا ساکن بوده‌اند. در نتیجه شرکت‌های همان استان مدیریت سهامشان را برعهده دارد. در ماه‌های گذشته این شرکت‌ها در بورس پذیرفته شده و سهامشان قابل معامله است.

براین اساس، افراد مذکور لازم است هر چه سریع تر در سامانه سجام به نشانی sejam. Ir ثبت نام کرده و کد بورسی خود را دریافت کند.

متقاضیان می توانند عبارت سامانه سجام را در صفحه مرورگر خود جست و جو کرده یا از طریق آدرس http://sejam.ir وارد صفحه اصلی شده و به بخش ثبت نام در سامانه مراجعه کنند.

در مرحله دوم، شماره تلفن همراهی که تحت مالکیت متقاضی قرار دارد، ثبت می شود. پس از این مرحله، یک کد تایید به شماره تلفن همراه ثبت شده در سایت ارسال می شود. بعد از ارسال کد، متقاضی با وارد کردن آن باید اطلاعات مربوط به کد ملی و نوع شخصیت را در سامانه وارد کند.

مرحله پنجم‌ به انتخاب اصیل یا نماینده قانونی اختصاص دارد. پس از این مرحله، هزینه ثبت نام در سامانه برای متقاضی نمایش داده می شود.

مرحله هفتم، پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی است. پس از عبور از هفت مرحله نخست، مشتری در مرحله هشتم به تکمیل اطلاعات خود می پردازد.

در این مرحله، شش فرم باید تکمیل شود. این شش مرحله شامل ثبت اطلاعات هویتی و ارتباطی، درج کد بورسی، ثبت اطلاعات شغلی و مالی و در آخر ثبت حساب های بانکی می شود.

پس از این، در مرحله نهم سامانه وارد استعلام اطلاعات وارد شده از سوی مشتری می شود. پاسخ استعلام مرحله جدیدی از فرآیند ثبت نام است. در صورتی که استعلام موفق باشد از طریق پیامک کد رهگیری ارسال می شود در غیر این صورت مشکل موجود به مشتری به صورت پیامکی اطلاع داده می شود. در واقع در مرحله دهم استعلام موفق ورود به مرحله بعد را ممکن می سازد.

در مرحله یازدهم، انتخاب مرکز احراز هویت از سوی مشتری باید انجام شود. در این مرحله مشتری دو گزینه پیش رو دارد. احراز هویت به صورت حضوری یا احراز هویت به صورت غیرحضوری. با انتخاب هر کدام از این گزینه ها، وارد مرحله دوازدهم شده است. در صورتی که مراجعه حضوری باشد از طریق مراجعه به مراکز مربوطه می تواند به تکمیل این مرحله و دریافت کد ۱۰ رقمی اقدام کند و در صورتی که الکترونیکی باشد از طریق وب و تلفن همراه می تواند نسبت به دریافت کد ۱۰ رقمی اقدام کند.

انتخاب هر کدام از این گزینه ها به تکمیل عملیات نهایی منجر می شود. در این مرحله تصویر چهره و امضا ثبت می شود و کد بورسی به مشتری تحویل داده خواهد شد.

سهامداران سهام عدالت در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضااا

      میشه بگن این سود حدودا چقدره نکنه 100800تومانه؟؟؟؟؟!!!

    • بدون نام

      تکلیف کسانی که موفق به ثبت نام برای سهام عدالت نشدن چی شد چرا بفکر آنها نیستن. اصلا متوالی سهام عدالت کدام سازمان است بی عدالتی به چی میگن. خیلی از ملت سهام نگرفتن لطفا انعکاس بدین

    • احمدمحمدی

      باسلام اول سود.اولین سری.که.نام نوسیی کردم سودرا.بدهد.بعدان نام نویس کنید متشکرم

    • محمد 1

      سلام مگر می خواهید کار خا نه ویا شرکت بزرگی واگذار کنید که اینهمه قانون تفصیل برای سهام عدالت گذاشته اید چه خبره خیلی هنوز از گوشی های قدیمی استفاده میکنند خیلی شان پیر مرد وپیر زن هستند که هوسله این کار ها را ندارند این مبلغ را مشا به گذشته به حساب مر دم واریز کنید. خدا را شکر کنید_ \ .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکار هارو میکنن که اکثریت نتونن این وام رو بگیرن

      • بدون نام

        والا قدیمامیگفتندهفت خوان رستم ولی این ازخوان رستم هم ردشده مثلاان پیرزن بیسوادوبی اینترنت روستایی بدبخت چطوری بایدبه سهامش برسه

    • بدون نام

      شمارو بخدا نظرم رو درج کنید، دوهفته قبل هم اعلام شده بود در سامانه سجام، ثبت نام کردیم، ما ۵ نفریم و ۵۰ تومن هم بحساب واریز کردیم،که همه آیتم ها درست بود، ولی چهره رو نشون نداد، نگنه دوباره ۵۰هزارتومن هم باید واریز کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه چقدر میخوان سود بدن که باید ۵۰ واریز کنیم؟از خودمون جمع می کنند به خودمون میدن؟

      • بدون نام

        نه مشکلی نیست پولتان ازبین نمی‌رود من هم همین مشکل راداشتم

      • بدون نام

        نه نمیخاد

    • مجید

      شنیده بودیم هفت خوان رستم ولی سیزده خوان احتمالا یکی باید باشه قویتر از رستم که بتواند از این سیزده خوان بسلامت بگذرد و موفق به دریافت سود سهام عدالت بشه

      پاسخ ها

      • ولی دانش آموز

        به فکر این سالمندان عزیز ، سرمایه های خانوادگی باشید، آقایانی که در راس هستید، مخالف هیچ طرح وایده جدید نیستیم ، برای طرحهای خودتان از جوانان عزیز تحصیل کرده وصاحب نظر استفاده کنید ، جوانان بی ریا ،وعاشق این آب و خاک

      • بدون نام

        گل گفتی ای گل گفتی .

      • ماوشما

        شمابگذاربحساب سهام خجالت وازخیرش بگذر. سالی سی وجهل تومان چه دردی رادوا می کند. روانی نژادهمه رابااین طرحش سرکارگذاشته است.

      • بدون نام

        مثل همیشه دست کردن درون جیب مردم واز جیب مردم فقط وفقط وفقط دزدی کردن ،مثل پور حسینی رییس سابق خصوصی سازی،شماها حتی سهام عدالت متوفیان را سالهاست که دزدیده اید،چرا به بازماندگانشان نمیدهید ،

      • بدون نام

        میخاد پول بده بهت, یه تکانی به خودتون بدید

    • بدون نام

      سلام.
      خواستم بپرسم کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند.
      کی میتونن ۶۰درصد سهاموشون رو بفروشن .

    • بدون نام

      ما پنج سهام داریم 20 روز قبل رفتیم پست بانک ثبت سجام و احراز هویت کردیم کار خیلی سختی بود دو روز طول کشید نفری 63 هزارتومان هزینه اش بود گفتن بعدا براتون کد بورسی ارسال میشه الان نزدیک یک ماه هیچ کدی نیومده

    • سعید

      سود سهام چرا پرداخت نمی شود اینهمه اذیت کردن برای چیست مگر کسانی که در بانک سرمایه گذاری میکنند هر دفعه برای دریافت سود م احلی را باید طی کنند تکلیف کسانی که که به این روشها آشنایی ندارند چیست خدایی عمل کنید تا حق کسی ازبین نرود

    • بدون نام

      برترینها چرا گزینشی نظرات را انعکاس می دین من که چیز بدی نگفتم درج نکردی خواستم بگم در مورد کسانیکه موفق به ثبت نام در سهام عدالت نشده اند تصمیم بگیرن خیلی ها سهام ندارن

    • محمد

      سود سهام عدالت را کی پرداخت می کنند

    • محمد

      گل گفتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما میگید کرونا بیرون نرید من چه جوری با این وضعیت
        جسمی برم بیون کلی کار داره
        این کارا را میکنن که مردم این سود کن را تگیرن
        ...

    • حسین سلطانپور

      باسلام ایا کسانی که مدیرییت مستقیم را اتتخاب کردند سود سهام عدالت ندارند حالا مدیرییت مستقیم نه سهام میتونند بفروشند و نه سود سالیانه جانباز جنگ تحمیلی

    • امیدیه

      همش دروغه
      همه برای پول سهام فاتحه مع اصلوات

    • ایرانی

      باین روش مغزهنگ میکنه.بیکارمیخواددنبالش بره.مثل یارانه سودش بریزید توحساب سهامدار.چرا اعصاب مردم بهم بریزه.

    • بدون نام

      یه دزدی جدید دیگه که هزینه سجام رو بگیرن از مردم بعد هر کی هر کاری می‌کنه ضر و ضیان کنه ...دولت بودجه اش دربیاد دیگه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج