۱۰۶۸۷۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پایان نزاع ۲ طایفه در خوزستان بعد از چهار ماه

رییس شوراهای حل اختلاف خوزستان از پایان نزاع ۲ طایفه در شهرستان حمیدیه که منجر به زخمی شدن ۴۰ نفر شده بود بعد از چهار ماه به پایان رسید.

ایرنا: رییس شوراهای حل اختلاف خوزستان از پایان نزاع ۲ طایفه در شهرستان حمیدیه که منجر به زخمی شدن ۴۰ نفر شده بود بعد از چهار ماه به پایان رسید.

به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان عبدالعباس زبیدی‌نیا با اشاره به اینکه طی تلاش دادگستری حمیدیه و اعضای شورای حل اختلاف و شورایاران این شهرستان ضمن برقراری صلح و سازش، نزاع بین این طایفه‌ها به پایان رسید گفت: چهار ماه پیش بین ۲ جوان اختلافی در منطقه گمبوعه از توابع شهرستان حمیدیه پیش آمد که همین اختلاف منجر به درگیری بین ۲ طایفه شده بود و در این نزاع دسته‌جمعی ۴۰ نفر از طرفین با اسلحه زخمی شدند.

پایان نزاع ۲ طایفه در خوزستان بعد از چهار ماه

به گفته وی این حادثه باعث کدورت و اختلافات شدیدی بین طوایف این ۲ جوان شد.

وی افزود: پس از دستگیری عوامل درگیری و تشکیل پرونده‌های قضایی برای آنان، از ابتدای دادگستری و اعضاء شورای حل اختلاف و شورایاران حمیدیه در راستاء تحقق اصلاح ذات‌البین و ایجاد صلح و سازش، بین این ۲ طایفه به‌منظور جلوگیری از درگیری‌های بعدی و برای حل و فصل این موضوع وساطت کردند.

زبیدی نیا در ادامه نیز خاطر نشان‌کرد: پس از دعوت از بزرگان و ریش سفیدان طرفین و برگزاری چندین نشست، با تلاش‌های صورت گرفته باعث رضایت این ۲ طایفه از یکدیگر و پایان اختلاف پیش آمده گردید.

وی یادآورشد: در نشستی جداگانه که با حضور رئیس دادگستری شهرستان حمیدیه، اعضاء شورای حل اختلاف، شورایاران این شهرستان، بزرگان، سران عشایر و خیرین برگزار شد؛ این ۲ طایفه در جمع حاضرین هم قسم شدند که کدورت‌ها و اختلافات که بین آنها پیش آمده را تبدیل به برادری و دوستی کنند و مانند گذشته در کنار هم به دور از اختلافات به زندگی مسالمت آمیز بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج