اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۶۹۴۱۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ترامپ: قرار نیست واکسن کرونا بزنم

در حالیکه گزارش‌هایی از بروز آلرژی در تعدادی از افرادی که واکسن «فایزر-بیوان‌تک» را تزریق کرده‌اند، منتشر شده، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که فعلاً برنامه‌ای برای تزریق واکسن کرونا ندارد.

خبرگزاری فارس: در حالیکه گزارش‌هایی از بروز آلرژی در تعدادی از افرادی که واکسن «فایزر-بیوان‌تک» را تزریق کرده‌اند، منتشر شده، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که فعلاً برنامه‌ای برای تزریق واکسن کرونا ندارد.

ترامپ در پیامی توییتری با تأکید بر اینکه هم‌اکنون زمان آن نیست که کارکنان کاخ سفید واکسن کرونا تزریق کنند، نوشت: « افرادی که در کاخ سفید کار می‌کنند باید واکسن را زمان دیگری در ادامه این برنامه (توزیع واکسن کرونا) دریافت کنند، ‌مگر آنکه به طور خاص (به دریافت آن) نیاز باشد. درخواست کرده‌ام که این اصلاحات انجام گیرد. قرار نیست که واکسن بزنم اما مشتاقانه منتظرم که در زمان مناسب این کار را انجام دهم. متشکرم».

اظهارات ترامپ در شرایطی مطرح شده است که آنطور که شبکه بی بی سی گزارش کرده است، سازمان غذا و دارو در آمریکا (FDA)، مجوز اضطراری برای تزریق واکسن کرونا تولید شرکت فایزر-بیوان‌تک را مورد تأیید قرار داد تا زمینه قانونی برای استفاده از آن در واکسیناسیون عمومی این شرکت فراهم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج