جاباما
۱۰۷۰۲۳۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

شبنم قلی‌خانی به «دست در دست» می‌رود

​برنامه «دست در دست» با نزدیک شدن به شب یلدای ۹۹ در قالب یک ویژه برنامه ۹۰ دقیقه‌ای میزبان شبنم قلی‌خانی و حامد فقیهی خواهد بود.

خبرگزاری ایلنا: ​برنامه «دست در دست» با نزدیک شدن به شب یلدای ۹۹ در قالب یک ویژه برنامه ۹۰ دقیقه‌ای میزبان شبنم قلی‌خانی و حامد فقیهی خواهد بود.
شبنم قلی‌خانی به «دست در دست» می‌رود
«دست در دست» در بیستمین قسمت خود که پنجشنبه به روال همیشگی بعد از گفتگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد؛ از شبنم قلی‌خانی که این روزها در سریال شبانه شبکه دو به نام «بیگانه‌ای با من است» مشغول ایفای نقش است، میزبانی خواهد کرد.
همچنین حامد فقیهی خواننده تیتراژ «دست در دست» مهمان دیگر این برنامه است که در استودیوی «دست در دست» روبروی سلمان فرخنده مجری این برنامه نشسته و درباره همدلی، مهربانی و همراهی مردم در شرایط فعلی گپ و گفتی شنیدنی و معاشرتی پاییزی را برای بینندگان این برنامه رقم خواهند زد.
گفتنی است این برنامه یک قرار شبانگاهی است که به پایان فصل پاییزی خود نزدیک می‌شود و گروه تولید درصدد برنامه‌ریزی برای تولید فصل زمستانی «دست در دست» هستند.
این برنامه با تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان‌هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی با هنرمندان، ورزشکاران و جهادگران عرصه نیکوکاری، به پررنگ‌تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد.
سیدمحمود انوشه، گلاره عباسی، لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، داود نماینده، نصرالله مدقالچی، رضا فیاضی، شوکت حجت، علیرام نورایی، حامد عسگری، بهروز رضوی، کمند امیرسلیمانی، مسعود فروتن، حمید شریف زاده و… از جمله مهمانان این برنامه بوده‌اند.
«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج