۱۰۷۰۸۸۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

از دودکش کاخ سفید، دود سفید بلند نمی‌شود

امام جمعه رشت، با ابراز تاسف از اینکه عده ای هنوز در داخل کشور منتظرند از دودکش کاخ سفید دود سفید بلند شود، گفت: مردم ایران به تاسی از فرهنگ عاشورا زیر بار زندگی با ذلت نمی روند.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه رشت، با ابراز تاسف از اینکه عده ای هنوز در داخل کشور منتظرند از دودکش کاخ سفید دود سفید بلند شود، گفت: مردم ایران به تاسی از فرهنگ عاشورا زیر بار زندگی با ذلت نمی روند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به دیدار اخیر مقامات عالی کشور با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: ایشان از برخی از مسئولان گلایه جدی دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با ابراز تاسف از اینکه عده ای هنوز در داخل کشور منتظرند از دودکش کاخ سفید دود سفید بلند شود، گفت: مردم ایران به تاسی از فرهنگ عاشورا زیر بار زندگی با ذلت نمی روند.

امام جمعه رشت، با تاکید بر اینکه مردم ایران رفاه با عزت می خواهند، عنوان کرد: ملت ایران در طول چهل سال گذشته همواره بر محور دین و اهل بیت(ع) و پیروی از ولی فقیه حرکت کرده اند تا در دنیای بشر عزتمندانه زندگی کنند لذا امروز نیز حاضر هستیم با سختی زندگی کنیم، اما عزت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز عدم تعهد آمریکا و اروپا نسبت به ایران برای جهان مشهود بوده است، اضافه کرد: آمریکا ظالم است و کسی که به ظالم اعتماد کند، خودش نیز ظالم است.

آیت الله فلاحتی، به بیانیه سه کشور اروپایی درباره طرح اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی در برخورد با تحریم ها و مسائل هسته ای ایران اشاره کرد و ادامه داد: کشورهای اروپایی از فعالیت های هسته ای ایران اظهار نگرانی کردند و خواستار بازگشت ما به برجام هستند، اما خودشان هیچ تعهدی به برجام نداشتند؛ البته از کشورهایی که نسبت به حکم دستگاه قضا مبنی بر اعدام فردی در لباس خبرنگار اعتراض دارند، انتظار دیگری نمی توان داشت.

امام جمعه رشت، اروپاییان را یدک کش آمریکا دانست و متذکر شد: دشمنان جمهوری اسلامی می خواهند از فرصت روی کار آمدن بایدن در آمریکا استفاده کنند و اقدامات شوم خود را علیه برنامه های موشکی ایران پیش ببرند.

وی حضرت زینب کبری(س) را بانوی بی نظیر صبر و اسوه مقاومت عنوان کرد و افزود: زینب کبری(س) پیام آور نهضت امام حسین(ع) است و امروز هرچه از فرهنگ عاشورا داریم، به واسطه رشادت های این بانوی بزرگوار اسلام است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با گرامیداشت روز پرستار و قدردانی از تلاش پرستاران به ویژه در ایام کرونا، یادآور شد: مشاغل سخت انسان های پرتوان را طلب می کند و پرستاری جزو مشاغل سخت است لذا پرستاران بدانند مردم دعاگوی آنها هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج