اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۱۱۵۱
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

آخرین قیمت آجیل شب یلدا در بازار

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با بیان این که آجیل نسبت به سایر کالاها گرانی چندانی نداشته است گفت: سال گذشته قیمت آجیل شب یلدا را ۱۱۰ هزار تومان اعلام کردند ولی امسال با توجه به شرایط موجود، نرخ را بین ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزار تومان در نظر گرفتیم.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با بیان این که آجیل نسبت به سایر کالاها گرانی چندانی نداشته است گفت: سال گذشته قیمت آجیل شب یلدا را ۱۱۰ هزار تومان اعلام کردند ولی امسال با توجه به شرایط موجود، نرخ را بین ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزار تومان در نظر گرفتیم.

مصطفی احمدی با اشاره به اینکه کرونا یلدا و آجیل فروشان را نابود کرده است، اظهار کرد: یکی از اصنافی که در این مدت به شدت ضربه دید، ما بودیم و مردم نسبت به خرید آجیل احتیاط کرده اند.

وی از ضرر و زیان بالای صنف آجیل سخن گفت و در عین حال طبع گرم آجیل را موجب افزایش سطح ایمنی بدن دانست و تاکید کرد عموم آجیل فروشان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

احمدی همچنین از برخورد با متخلفان سخن گفت و افزود: به مردم توصیه می کنیم پروتکل ها را رعایت کنند و مهمانی ها را جمع کرده و به دید و بازدید نروند.

وی این رویه را موجب نخریدن آجیل ندانست و تصریح کرد: به نظر می رسد صنف آجیل و خشکبار تنها صنفی است که بعد از تحریم های ظالمانه، یکی از معدود اصنافی بود که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی نداشت.

احمدی اضافه کرد: سال گذشته قیمت آجیل شب یلدا را ۱۱۰ هزار تومان اعلام کردند ولی امسال با توجه به شرایط موجود، نرخ را بین ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزار تومان در نظر گرفتیم.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار در خصوص این رنج قیمتی گفت: آجیل کمتر از ۱۲۰ و بیش از ۱۷۰ نیز به فروش می رسد و گاه برخی مشتریان همه مغز ها را می خواهند که یقینا قیمت از ۱۷۰ هزار تومان می گذرد.

احمدی با اعلام اینکه اجناسی نظیر نخودچی قیمت آجیل شب یلدا را کاهش می دهد، افزود: ۹۰درصد اقشار جامعه آجیل این رنج قیمتی را استفاده می کنند.

وی تخمه را نیز از محصولاتی دانست که بین ۳۷ تا ۴۰ و در خرده فروشی تا ۴۷ هزار تومان به فروش می رسد و نسبت به سال گذشته افزایش قیمت محسوسی نداشته است.

احمدی افزود: مردم می توانند به جای آجیل شب یلدا، از تخمه استفاده کنند و ما نیز تقاضا داریم مردم در شب یلدا دور هم جمع نشوند و از فضای مجازی استفاده نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد حیدری

      خودتون چی استفاده میکنید

    • علی

      دروغ بسه دیروز خریدم کیلویی دویست و سی هزار تومان قابل توجه اینکه آجیلش چندان هم مرغوب نبود

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خوب عزیزم نباید میخریدی

      • ایل

        تا وقتی شما ها حاضرید هر چیزیا به هر قیمتی بخرید.بایدم وضع این کشور اینجوری باشه‌.حالا اجیل نمیخردی میمردی؟؟؟

    • بلوچ

      من بیست هزار پسته خریدم ۱۹عدد شد .خدابده برکت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج