adexo3
۱۰۷۱۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زمان صدور دفترچه بیمه رایگان سلامت

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی در خصوص زمان صدور دفترچه بیمه متقاضیانی که تاکنون برای بیمه رایگان ثبت نام کرده اند نیز گفت: متقاضیان از اول خرداد ماه می توانند به دفاتر پیشخوان دولت ( محل ثبت نام) مراجعه و دفترچه بیمه خود را دریافت کنند اما تا آن زمان اگر به بستری در بیمارستان نیازداشتند باید از ادارات بیمه سلامت معرفی نامه بگیرند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی اعلام کرد: از آنجا که دفترچه بیمه ثبت نام کنندگان بیمه رایگان هنوز صادر نشده است، این افراد درصورت نیازبه بستری دربیمارستان های طرف قرارداد می توانند از ادارات بیمه سلامت در استان ها و شهرستان ها معرفی نامه بگیرند.

«سید مهدی میر شاه ولد » روز دوشنبه همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت در گفت و گو با خبرنگار حوزه سلامت ایرنا با بیان اینکه در زمان حاضر ۵۵۷ بیمارستان دولتی با سازمان بیمه سلامت ایران قرارداد دارند، گفت : تمام بیمه شدگان شهری بیمه سلامت ایران همچون سایر بیمه شدگان ، زمان ترخیص از بیمارستان فقط ۱۰ درصد فرانشیز پرداخت می کنند و اگر بیمه شدگان بیمه سلامت ایران ، روستایی باشند این فرانشیز ، پنج درصد خواهد بود.

میر شاه ولد در خصوص زمان صدور دفترچه بیمه متقاضیانی که تاکنون برای بیمه رایگان ثبت نام کرده اند نیز گفت: متقاضیان از اول خرداد ماه می توانند به دفاتر پیشخوان دولت ( محل ثبت نام) مراجعه و دفترچه بیمه خود را دریافت کنند اما تا آن زمان اگر به بستری در بیمارستان نیازداشتند باید از ادارات بیمه سلامت معرفی نامه بگیرند.

* تعداد ثبت نام بیمه رایگان به مرز سه میلیون نفر رسید

میر شاه ولد همچنین به تعداد ثبت نام بیمه رایگان سلامت تا زمان حاضر - ۱۵ اردیبهشت ماه - اشاره کرد و گفت : تا کنون دو میلیون و ۹۷۰ هزار نفر در قالب یک میلیون و ۲۵۰ هزار خانوار بیمه رایگان را ثبت نام کرده اند.

ثبت نام بیمه رایگان که از اول اردیبهشت ماه جاری شروع شده بود قرار است تا پایان این ماه ادامه یابد.بر اساس اطلاعات به دست آمده از بانک اطلاعاتی صندوق های بیمه ای بین شش تا ۱۰ میلیون نفر تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همچنین گفت: استعلام ثبت نام شده های بیمه رایگان نیز در حال انجام است.

بر اساس اطلاعیه بیمه سلامت ایران ، اگر برای این بیمه ثابت شود که فرد متقاضی بیمه رایگان، تحت پوشش بیمه دیگری قرار دارد آن فرد از سیستم بیمه رایگان حذف می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج