۱۰۷۱۳۶۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

نجات جانِ ۴ کوهنورد در دماوند

مدیر عامل هلال احمر استان تهران اعلام کرد: نجاتگران هلال احمر استان پس پنج ساعت تلاش و جستجو ۴ کوهنورد گمشده در ارتفاعات دریاچه تار شهرستان دماوند را نجات دادند.

ایرنا: مدیر عامل هلال احمر استان تهران اعلام کرد: نجاتگران هلال احمر استان پس پنج ساعت تلاش و جستجو ۴ کوهنورد گمشده در ارتفاعات دریاچه تار شهرستان دماوند را نجات دادند.

شاهین فتحی شامگاه شنبه به خبرنگاران گفت: ساعت ۹ و ۱۵ امروز طی تماس تلفنی با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر، مطلع شدیم چهار نفر از تیم ۱۳ نفره کوهنوردی که در منطقه زرین کوه دماوند مشغول کوهنوردی بودند، از شب گذشته مفقود شده اند.

وی افزود: بلافاصله پس از اخذ اطلاعات تکمیلی از اعضای تیم این کوهنوردان در خصوص مسیر احتمالی حضور این عزیزان، هماهنگی های لازم جهت اعزام تیم های عملیاتی به منطقه حادثه با همکاری مدیریت بحران شهرستان دماوند انجام و یک تیم امداد و نجات شامل پنج نجاتگر کادر و داوطلب از هلال احمر شهرستان دماوند به منطقه اعزام شدند.

فتحی بیان کرد: پس از پنج ساعت تلاش و جستجو توسط تیم اعزامی، چهار گمشده در ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در محدوده دریاچه تار دماوند پیدا شدند که یک نفر از آنان دچار مصدومیت جزئی از مچ پا شده بود که توسط عوامل حاضر در صحنه، بصورت سرپایی مداوا شد.

مدیر عامل هلال احمر استان تهران با بیان این که عملیات در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با انتقال این ۴ کوهنورد به اتمام رسید، ادامه داد: حال عمومی همه کوهنوردان نجات یافته مساعد است و مشکل خاصی ندارند.

وی افزود: کوهنوردان ضروری است برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقاتی، قبل از عزیمت به مناطق کوهستانی، از وضعیت آب و هوای منطقه مورد نظر اطلاعات دقیقی کسب کنند.

فتحی خاطر نشان کرد: شماره ۱۱۲ به عنوان ندای امداد و نجات هلال احمر به طور شبانه روزی آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده در جاده ها و کوهستان ها است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج