جاباما
۱۰۷۱۸۹۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

«فرمول یک» بین برنامه‌های شب یلدا نبود

باوجود آنکه علی ضیا با انتشار ویدیویی اعلام کرد «فرمول یک» به دلیل شرایط کنداکتور در شب یلدا برنامه ندارد اما شبکه یک از ابتدا هم قصد نداشته این برنامه را روی آنتن ببرد.

خبرگزاری صبا: باوجود آنکه علی ضیا با انتشار ویدیویی اعلام کرد «فرمول یک» به دلیل شرایط کنداکتور در شب یلدا برنامه ندارد اما شبکه یک از ابتدا هم قصد نداشته این برنامه را روی آنتن ببرد.
«فرمول یک» بین برنامه‌های شب یلدا نبود
شب گذشته ۳۰ آذرماه علی ضیا مجری و تهیه‌کننده برنامه «فرمول یک» با انتشار ویدیویی در فضای مجازی ضمن تبریک شب یلدا در سخنانی گفت: ما (برنامه فرمول یک) امشب برنامه نداریم یعنی ویژه‌برنامه شب یلدا ما در خدمت شما نیستیم. الان هم در حال ضبط برنامه «فرمول یک» هستیم. هیچ مشکل خاصی هم نیست. بالاخره شرایط کنداکتور و زمان این فرصت را به ما نداد که مثل هر سال در خدمت شما باشیم.
پیگیری ما حاکی از آن است که از ابتدا تنها برنامه «دستپخت» برای شب یلدای شبکه یک در نظر گرفته و نام برنامه «دستپخت» برای بلندترین شب سال اطلاع رسانی شده بود. همچنین قرار نبوده که «فرمول یک» در شب یلدا ویژه‌برنامه‌ای داشته باشد و نام علی ضیا هم بین مجریان شب یلدای تلویزیون نبوده است.
حال مشخص نیست وی با چه هدفی چنین ویدیویی را در فضای مجازی خود منتشر کرده است که شاید هدف او پاسخ به مخاطبان این برنامه بوده است.
فصل سوم برنامه «فرمول یک» به تهیه‌کنندگی و اجرای سید علی ضیا پس از حواشی به وجود آمده در فضل قبلی خود اکنون به صورت تولیدی دوشنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک‌ پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تازه کند

      بهتر

    • بدون نام

      عجب ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج