adexo3
۱۰۷۲۳۱۰
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

قالیباف: گرانی مرغ، نتیجه سومدیریت است

رئیس مجلس گفت: درباره عرضه و کنترل ارز ترجیحی که در کشور هزینه می‌شود هیچ نوع سیاست‌گذاری درستی وجود نداشته و آثار آن را در زندگی مردم محروم نمی‌بینیم.

خبرگزاری فارس: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه ۲ دی ) در آئین افتتاح ۲۸ هزار پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی بنیاد برکت اظهار داشت: احساس شرمندگی می‌کنم ولی می‌‌گویم ارز ترجیحی که در کشور توزیع می‌شود هیچگونه سیاست‌گذاری صحیح در عرضه و کنترل که منجر به آثار تخصیص این ارز در زندگی مردم محروم جامعه باشد نمی‌بینیم.

وی افزود: امروز از یک طرف تلاش می‌کنیم که ۲۰۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی کنیم ولی از طرف دیگر ۴ تا ۵ میلیارد دلار را در ۹ ماه گذشته به بدترین شکل ممکن و با سوء مدیریت توزیع می‌کنیم که نتیجه آن مرغ کیلویی ۳۰ هزار تومان است که البته این موضوع ضعف است.

رئیس مجلس گفت: تا این‌ها را حل نکنیم خداهم به کارهای ما برکت نمی‌دهد.

* بی عرضگی و دوری از فرهنگ کار عامل اصلی مشکلات

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر امروز کسی به شما اعلام کرد که مشکلات کشور به علت نبود امکانات و پول است، هرگز از او نپذیرید، گفت: امروز ضعف مدیریت، بی عرضگی در تصمیم و دوری از فرهنگ کار و تلاش و فرصت دادن به سوداگران و دلالان است که باعث شده آنها صدها میلیارد پول به دست بیاورند.

قالیباف تصریح کرد: اگر ما تحریم‌ها را برداریم، امیدوارم برداشته هم بشود، اگر فکر کنیم به ثبات اقتصادی و رشد اقتصادی می‌رسیم با این روش مدیریت، باید بگویم، خیر.

رئیس مجلس گفت: زمانی که کشور ۱۱۰ میلیارد دلار درآمد داشته کسری بودجه هم داشته است، کسری بودجه کشور این‌گونه جبران نمی شود.

وی افزود:‌ باید فرهنگ خداباوری داشته و به سنت های الهی باور داشته باشیم؛ همان باوری که انقلاب را به پیروزی رساند؛‌همان باوری که مردم و شهدا دوران دفاع مقدس با حداقل‌ها و به عبارتی با هیچ چیزی و با دست خالی آن افتخارات را آفریدند.

وی گفت: امروز باید با همان باورها بتوانیم بر مشکلات فائق آییم و اثر تحریم را خنثی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رحمت

      مقصر اصلی آمریکا است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مقصر باندبازی مجلس کیست؟؟

    • بدون نام

      شما باید احساس شرمندگی کنید تا حالا کدام مشکلات مردم را حل کرده اید به کدام قول هایی که به مردم داده اید عمل کرده اید فقط به فکر خودتان و دوستان و اقوامتان هستید حنای شما رنگی دیگر برای مردم ندارد

    • بدون نام

      چقدر شعار دادن راحته ولی دو صد گفته چون نیم کردار نیست

    • سوفیا

      تو عرضه داری مدیریت کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج