adexo3
۱۰۷۴۰۵۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

حماسی: «لاک‌پشت و حلزون» دنبال گیشه نیست

کارگردان «لاک‌پشت و حلزون» درباره این فیلم به عنوان اولین ساخته سینمایی‌اش می‌گوید.

خبرگزاری صبا: کارگردان «لاک‌پشت و حلزون» درباره این فیلم به عنوان اولین ساخته سینمایی‌اش می‌گوید.
حماسی: «لاک‌پشت و حلزون» دنبال گیشه نیست
رضا حماسی کارگردان فیلم «لاک‌پشت و حلزون» که از شهریورماه امسال وارد مرحله پیش تولید شده و این روزها مراحل پایانی تولید را می‌گذراند در گفتگو با ما درباره این فیلم گفت: فیلم «لاک‌پشت و حلزون» از دنیای کودکان می‌آید اما مخاطب آن کودک نیست بلکه داستانی اجتماعی دارد و به مسایل روان‌شناسانه تربیتی و روابط میان مادر و فرزند می‌پردازد.
حماسی درباره انتخاب نام فیلم بیان کرد: انتخاب اسم‌های حیوانات برای فیلم‌ها در این سال‌ها زیاد شده است؛ فیلم‌هایی که مطابق سلیقه من نیستند و فضایی تکراری را روایت می‌کنند ولی این فیلم هیچ شباهتی با آن‌ها ندارد و اصلا از آن فضاها نمی‌آید و دلیل انتخاب این اسم، ارتباطی است که با محتوای فیلم دارد.
او ادامه داد: فکر می‌کنم روایت این فیلم متفاوت از آنچه که بیننده سینمای ایران در این سال‌ها شاهد آن است، باشد. فضای فیلم طبق جریان غالب جلو نمی‌رود و به نظر من علاوه بر مخاطب خاص و منتقدان، مخاطب عادی هم به دیدن فیلم‌هایی که روایت متفاوت‌تری دارند، احتیاج دارد. همچنین «لاک‌پشت و حلزون» فیلمی نیست که با هدف گیشه و بدون معیارهای هنری سینما ساخته شود.
تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «رفیق» درباره کارگردانی «لاک‌پشت و حلزون» به عنوان اولین تجربه سینمایی خود اظهار کرد: من و محسن رضایی نویسنده فیلمنامه، چند سال پیش روی یک فیلمنامه کار می‌کردیم که به دلایلی ادامه‌دار نشد، در همان زمان فیلمنامه‌ «لاک‌پشت و حلزون» از طرف محسن رضایی به من پیشنهاد شد که بعد از خواندن آن به شدت خوشم آمد و ساخت آن را در اولویت قرار دادم تا به عنوان اولین تجربه کارگردانی سینمایی من باشد.
وی در پایان از معرفی چهره کودک جدیدی به دنیای سینما خبر داد و عنوان کرد: بازیگر کودک‌مان را انتخاب کرده ایم که چهره جدیدی است و قرار است در این فیلم به دنیای سینما معرفی شود.
فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی و تهیه‌کنندگی مشترک شهرام گیل‌آبادی و هوشنگ نورالهی و فیلمنامه‌ای از محسن رضایی است که در تهران فیلمبرداری می‌شود.
از جمله بازیگرانی که تاکنون به این فیلم معرفی شده‌اند می‌توان به علی مصفا به عنوان اولین بازیگر مرد و لیلا زارع، نقش اصلی زن اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج