۱۰۷۴۲۳۱
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش نوبخت به انتقاد نمایندگان از لایحه بودجه

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به انتقادات نمایندگان مجلس از لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: این بودجه عملیاتی است و نمایندگان صرفا باید وقت کافی برای بررسی لایحه بودجه سال آینده بگذارند.

خانه ملت: محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت منابعی را برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه سال آینده لحاظ کرده است، گفت: اعتبارات برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به میزان کافی در بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

وی درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: همچنین در بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هم دولت با توجه به بند و تبصره ۲ بالغ بر ۹۰ هزار میلیارد تومان منابع لحاظ کرده تا دولت ضمن رد دیون خود به سازمان تأمین اجتماعی، این سازمان بتواند در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان خود اقدام کند.

نوبخت در ادامه با اشاره به حضور مسئولان دولتی در نشست‌های کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ هم اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه نسبت به منابع، مصارف، سیاست‌ها و اهداف لایحه بودجه سال آینده گزارش اجمالی را ارائه کرد و بعد از آن وزیر اقتصاد درباره درآمدهای مالیاتی، گمرکی و خصوصی سازی مطالبی را مطرح کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: همچنین زنگنه وزیر نفت و همتی رئیس بانک مرکزی نیز درباره نحوه وصول منابع حاصل از فروش نفت و سیاست‌های ارزی گزارشی را ارائه کردند. در سال آینده بالغ بر ۹۵ هزار میلیارد تومان از منابع از طریق واگذاری سهام شرکت‌های دولتی حاصل می‌شود.

نوبخت در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی نمایندگان معتقدند که لایحه بودجه ۱۴۰۰ قابل تحقق نیست، گفت: نمایندگان می‌خواهند، لایحه‌ای به نفع مردم تصویب کنند اما با توجه به تجربه ۳۰ سال گذشته خود در بحث بودجه تاکید می‌کنم، این بودجه عملیاتی خواهد بود تنها نمایندگان باید وقت کافی برای بررسی لایحه بودجه سال آینده در نظر بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا که وقت ندارن مشغول تصویب ریاست جمهوری مادام العمری خالیباف هستن

    • میثم

      همون یکبار در مورد برجام به مردم اطمینان دادی برا هفت پشتمون هست

    • بدون نام

      سلام اقا محترم حرف اضافه نباشه شما لاهیه بوجه رادادی و نظرت رادادی حالا وقت نماینده کان هست نظربدهند قرارنیست شما هرچه بگه همه قبول کند 7سال مردم بدبخت کردید مردم محتاج نان شبش شده همان هستی کفتی هروقت وقت یارانه میاد ماعزادار هستیم کرامت نعمت زاده اجیرلو

    • بدون نام

      دلقک حالم ازت بهم میخوره

    • محمد محمد

      چون اکثر مردم‌ تخصصی در بودجه نویسی ندارند این مردک دروغگو اراجیفی بهم میبافد .بودجه ای که بیش از ۴۰ در صد کسری دار د ومحل کسری را با فروش غیر محتمل نفت ویا انتشار اوراق مشارکت جبران میکند لببنید چقدر دروغگو هستند .اگر بگویند پول نداریم ودر تحریم هستیم قابل تامل تر است که جرات گفتن این حرف را ندارند ودروغگویی که در ذاتشان است بهتر است .

    • رضا

      اقای نوبخت دیگر منبعی مانند بورس وجود ندارد که مردم را سرکیسه کنید و کسری بودجه را جبران کنید

    • بدون نام

      لطفاً به این نوبند بگید کم حرف بزنه

    • بدون نام

      مردیکه

    • بدون نام

      پس آقای نوبخت گفتند که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی میشه و در واقع باز نشستگان تامین اجتماعی برای آغاز سال ۱۴۰۰ دیگه دغدغه حقوقی نخواهند داشت .

    • دروغ سنج

      تجربه ۳۰ سالتو هم دیدیم !!! خخخ تورم ۵۰۰ درصدی در ۳ سال !

    • بدون نام

      نوبخت خداوکیلی اصلا بودیجه میدونی چیه خوردنی نیست بردنی که خودت رییست وعده ایی دیگر بالا میکشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج