۱۰۷۴۶۲۲
۱ نظر
۵۰۴۵
۱ نظر
۵۰۴۵
پ

دستگیری قاتل «ستایش» ۱۵ساله و مادربزرگش

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري قاتل ۴۱ ساله كه در يك اقدام جنون‌آميز «ستايش» ۱۵ ساله و مادربزرگش را به قتل و ۲ نفر ديگر را نيز مجروح کرده بود، خبر داد.

آرمان ملی: فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري قاتل ۴۱ ساله كه در يك اقدام جنون‌آميز «ستايش» ۱۵ ساله و مادربزرگش را به قتل و ۲ نفر ديگر را نيز مجروح کرده بود، خبر داد.

سردار غلامرضا جعفري در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس، اظهارکرد: در پي وقوع دو فقره قتل عمد در يکي از محلات «بندرلنگه» در آذرماه امسال، بلافاصله فرمانده شهرستان به‌همراه ماموران به محل اعزام که با جسد بي‌جان ۲ زن و ۲ کودک مجروح روبه‌رو شدند.

اين مقام انتظامي گفت: با حضور در صحنه جرم مشاهده شد، ۲ خانم ۶۵ و۱۵ ساله با اصابت جسم سخت به‌سر به قتل رسيده و جسد خون‌آلود آنان در منزل بوده و بنا به اظهارات اهالي، همسايگان و عوامل اورژانس حاضر در صحنه ۲ پسربچه ۲ و۸ ساله نيز از ناحيه سر مجروح و به بيمارستان منتقل شدند.

سردار جعفري با اشاره به اينکه آنها باهم در يک منزل زندگي مي‌کردند، اظهارکرد: پس از وقوع قتل فردي که خواستگار دخترجوان بوده به‌عنوان مظنون معرفي و متاسفانه توسط برخي از رسانه‌ها و به نقل از منابع غيررسمي به‌عنوان قاتل معرفي و انعکاس داده شد.

فرمانده انتظامي هرمزگان با تاکيد بر اينکه با توجه به ماهيت بعضي از پرونده‌ها و امکان ايجاد خلل در آن، پليس تا رسيدن پرونده به حصول نتيجه مدنظر امکان اطلاع‌رساني ندارد، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پليس بندرلنگه با تحقيقات ويژه پليسي و اقدامات اطلاعاتي قاتل ۴۱ ساله اهل يکي از استان‌هاي غربي کشور را شناسايي و پس از ردگيري وي در استان‌هاي مختلف در نهايت با همکاري پليس آگاهي استان، نامبرده را در بندرعباس دستگير و به پليس آگاهي بندرلنگه منتقل کردند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: در ابتدا قاتل منکر هرگونه عمل مجرمانه شد؛ اما پس از روبه‌روشدن با مستندات موجود، در نهايت پرده از اين جنايت هولناک برداشت و به بزه‌انتسابي اعتراف و در حضور بازپرس صحنه قتل بازسازي شد. فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه قاتل داراي آشنايي و رفت‌وآمد قبلي با بستگان مقتولان بوده و با انگيزه بازپس‌گيري و برداشتن مدارک وارد منزل شده و پس از مواجه‌شدن با افراد خانواده و مقاومت آنها به اين جنايت هولناک دست زده است، گفت: پليس با اشراف كامل اطلاعاتي اجازه نخواهد داد، قانون‌شكنان و مخلان امنيت عمومي آرامشي در سطح جامعه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدالعنتش کنه آخه آدم دختر بچه رو میکشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج