۱۰۷۵۲۵۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

دندانپزشک قلابی در اراک دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری دندانپزشک قلابی در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی استان در اراک خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری دندانپزشک قلابی در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی استان در اراک خبر داد.

محمود خلجی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی از جعل عنوان پزشک دندانپزشک و راه اندازی غیرقانونی مطب دندانپزشکی از سوی فردی در یکی از محله‌های شهرستان اراک مطلع شدند.

وی افزود: در تکمیل تحقیقات پلیس، مطب این فرد که با طبابت غیرقانونی و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامت و جان افراد جامعه و شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی شد و بلافاصله در هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی و نماینده دانشگاه علوم پزشکی به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در زمان حضور تیم اعزامی در محل، مشاهده شد که مطب دندانپزشکی به صورت غیرقانونی در حال فعالیت بوده و متصدی مطب نیز با پوشش فرم پزشکی در حال فعالیت است و هیچ گونه مدرک پزشک معتبری برای ارائه ندارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: از این محل تعدادی وسایل تخصصی دندانپزشکی کشف و محل فعالیت بدون مجوز این فرد با دستور مقام قضائی پلمب و متصدی آن نیز برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست، برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا دوتا از این پزشکها ی قلابی را اعدام کنید تا کسی جرعت این کار را نکنه,سلامتی مردم اینقدر بی اهمیت است??

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج