جاباما
۱۰۷۵۳۵۱
۶ نظر
۵۰۲۷
۶ نظر
۵۰۲۷
پ

راز قتل داماد در اعترافات برادر زن

۳هفته پس از ناپدید شدن مردی جوان، برادر زن او اسرار قتل وی را فاش کرد.

همشهری: ۳هفته پس از ناپدید شدن مردی جوان، برادر زن او اسرار قتل وی را فاش کرد.

حدود ۳هفته قبل زنی راهی اداره پلیس شد و خبر از ناپدید شدن شوهرش داد. وی گفت: من و همسرم سال‌ها قبل با یکدیگر ازدواج کرده و یک فرزند داریم. مدتی می‌شد که با هم اختلاف داشتیم و آخرین‌بار ۳-۲ روز پیش با هم بحثمان شد. آن روز شوهرم مرا کتک زد و پس از آن خانه را ترک کرد که من تصور کردم به خانه پدرش رفته است. اما با گذشت چند روز فهمیدم که به آنجا نرفته و گم شده است.

با اظهارات این زن تحقیقات برای پیدا کردن مرد ۳۵ساله که مکانیک بود آغاز شد تا اینکه مأموران به همسر او مشکوک شدند و بار دیگر به تحقیق از وی پرداختند. زن جوان این‌بار گفت: روزی که با شوهرم دعوایمان شد، برادرم مهمان ما بود.

راز قتل داماد در اعترافات برادر زن

او از رفتار شوهرم عصبانی شد و به من گفت داخل اتاق بمانید تا شوهرت را تنبیه کنم. بعد از آن همراه شوهرم از خانه خارج شدند و دیگر شوهرم را ندیدم. با این سرنخ، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت برادر این زن را صادر کرد.

جوان 24ساله اگرچه در ابتدا مدعی بود که از سرنوشت دامادشان بی‌خبر است، اما روز گذشته اسرار قتل او را فاش کرد و گفت: می‌دانستم خواهرم و شوهرش با یکدیگر اختلاف دارند و او خواهرم را کتک می‌زند.

شب حادثه که در خانه آنها بودم، با دیدن بی‌احترامی دامادمان به خواهرم عصبانی شدم. خواهرم و فرزندش را به اتاق فرستادم و شروع به حرف زدن با دامادمان کردم. بعد از آن با هم قلیان کشیدیم و شوهر خواهرم به سمت آشپزخانه که رفت پشت سرش رفتم و با روسری او را خفه کردم.

پس از آن ملحفه‌ای دور جسد پیچیدم و آن را داخل صندوق عقب ماشینم گذاشتم و به سمت رباط کریم رفتم. جسد او را در محلی که برای نخاله‌های ساختمانی بود رها کردم و بعد از آن برگشتم و در تمام این مدت خواهرم از ماجرای قتل بی‌اطلاع بود و نقشی در جنایت ندارد. با اعترافات این مرد، جسد مقتول پیدا شد و متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الله اکبر

    • بدون نام

      رکب زده وگرنه یه روز عزادار خواهرش میشد

    • چراغ شب

      یه سوال دارم کی میتونه جواب بده؟ چرا مجرم بعداز ارتکاب جرم از ترس زندون و اعدام فراری میشه در حالی که میدونه این مجازاتها در مقابل آتیش جهنم هیچه و اصلا به حساب نمیاد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فازت چیه عمو

      • بدون نام

        برو حالت خوب نی

      • بدون نام

        غلط کرد زن گرفت وقتی نمیخاستش طلاقش میدادمیرفت یکی دیگرمیگرفت حالاچیزی ار زان است زن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج