adexo3
۱۰۷۵۷۵۷
۵ نظر
۵۰۱۴
۵ نظر
۵۰۱۴
پ

یک نماینده: دولت پنجشنبه‌ها را رسما تعطیل کند

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: نگاه مسئولان به گردشگری به عنوان یک منبع درآمدزایی باشد و دولت با تعطیلی پنجشنبه‌ها زمینه سفر‌های ایمن را برای مردم فراهم کند.

خبرگزاری ایلنا: رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: نگاه مسئولان به گردشگری به عنوان یک منبع درآمدزایی باشد و دولت با تعطیلی پنجشنبه‌ها زمینه سفر‌های ایمن را برای مردم فراهم کند.

محمدرضا دشتی در نشست هم‌اندیشی معرفی یزد به عنوان پایلوت مقصد ایمن گردشگری کشور افزود : از روز نخست مطرح شد که مشخص نیست تا چه زمانی واکسن کرونا جواب دهد و بتوانیم این بیماری را مهار کنیم و تاکنون هم صنعت گردشگری در ایران و دیگر کشور‌های جهان آسیب فراوانی دیده است.

وی تصریح کرد: باید تدابیر لازم را انجام دهیم که این صنعت را در کنار رعایت دستورالعمل ‌ها حفظ کنیم و تا جایی که امکان‌پذیر است زمینه حضور گردشگران در اماکن گردشگری را داشته باشیم.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس تصریح کرد: بر اساس آمار‌های ارائه شده ما تاکنون هیچگونه آماری در ارتباط با شیوع کرونا در هتل‌های استان یزد نداشتیم و این آمار بسیار خوب است.

دشتی تصریح کرد: اینکه بگوییم در مراکز گردشگری و اقامتی کرونا هست این صنعت را تعطیل کنیم اشتباه است و به فرض اینکه ما در شرایط قرمز هستیم، با توجه به دستور العمل ‌های تدوین شده و ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه ردگیری بیماران کرونایی، باید این صنعت را تداوم ببخشیم.

وی از دولت خواست که با تعطیلی پنجشنبه‌ها زمینه سفر ایمن را برای مردم فراهم کند تا مشکلات روحی ایجاد شده برای مردم که ناشی از قرنطینه طولانی مدت بوده برطرف شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای نوبخت سه عرصه نفت، مالیات و فروش اوراق را در مجلس به عنوان درآمد‌های کشور در نظر گرفته گفت: در نشست کمیسیون به آقای نوبخت اعلام کردم که ‌ای کاش گردشگری را هم به عنوان درآمد کشور مدنظر قرار می‌دادید.

دشتی با بیان اینکه گردشگری باید به عنوان یکی از افق‌های درآمدی کشور به حساب آید گفت: چرا نباید در حوزه درآمد‌های عمومی کشور بحث گردشگری را به صورت ویژه مدنظر قرار دهیم و از آن استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برا شما نماینده عزیز که بد نیست .دنا پلاس گرفتی.حقوق بالا هم گرفتی.پنج شنبه هم استراحت..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنی گرفته شاید... خلاصه مشمول ذمه نشویم به هر حالت طرح خیلی خوبی است که ما از جهان حتی جهان سوم هم عقب هستیم خواهش میشود تحقیق کنیم یک بیشتر از این

    • بدون نام

      با این اوضاع کرونا بیخودی حرف نزن اقای نماینده..تفریح کیلو چند

    • بدون نام

      شما که هفته تان ۷ فردا دارد تمام روز ها را جز نوروز تعطیل بفرمایید.ما شیفتی ها با مرخصی حق شیفت مان می زنند واستراحت های شیفتی برامان مرخصی حساب می شود.
      عجب به قانون هایتان....

    • بدون نام

      از رو شکم سیری میحرفن اینا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج