۱۰۷۶۷۴۸
۹ نظر
۵۰۱۱
۹ نظر
۵۰۱۱
پ

روز‌های تلخ بازیگر «قهوه تلخ»

چند خط درباره ماندانا سوری که این روزها بیش از پیش با بیماری‌اش در جدال است

روزنامه شهرآرا: به‌احتمال، بیشتر ما او را با بازی در نقش قیصرالسلطنه در سریال قهوه تلخ مهران مدیری به‌خاطر می‌آوریم. بازیگری که به‌نسبت دیگر بازیگران مجموعه مثل جواد عزتی و مهران مدیری و سیامک انصاری، چهره جدیدتری داشت، کمتر شناخته‌شده بود، اما دست کمی از آن‌ها نداشت. او توانست با همان بیان مستحکم و لحن گیرایی که داشت، در میان انبوه بازیگران طنز باتجربه‌تر از خودش بدرخشد و با «بتی‌جان بتی‌جان» گفتنش جایی را در اذهان برای خودش باز کند.
روز‌های تلخ بازیگر «قهوه تلخ»
«شوخی کردم» و «عطسه» از دیگر همکاری‌های او با مهران مدیری بود، اما مرتبه‌ای دیگر که نام او بر سر زبان‌ها افتاد، به‌هیچ‌کدام از فعالیت‌های کاری او ربطی نداشت. این‌مرتبه صحبت از ماندانا سوری بود اما به‌دلیل رسانه‌ای‌شدن خبر بیماری‌اش. او به ام‌اس مبتلا بود. او در مصاحبه‌ای که سال گذشته منتشر شد، گفت: «اصلا دوست نداشتم داستان بیماری من رسانه‌ای شود و تمایلی به جلب ترحم و دل‌سوزی ندارم.» بااین‌حال، فضای‌مجازی به خواست او تن نداد و خبر ابتلای ماندانا سوری به ام‌اس دهان‌به‌دهان چرخید. در ادامه فشارهای فزاینده مالی تا جایی پیش رفت که برای کمک به تهیه داروها در آن بازه زمانی پای کمک‌های مردمی هم به میان آمد و رقم چشمگیری برای کمک به او جمع شد.
مهران مدیری هزینه آمپول‌هایم را می‌پردازد
حالا بعد از گذشت مدت‌ها، دوباره خبر رسیده است که ماندانا سوری به‌علت وخیم‌ترشدن حالش در بیمارستان بستری شده است. عکسی هم از او در فضای‌مجازی منتشر شد که حاشیه‌هایی را هم به‌دنبال آورد. این خبر در صفحه اینستاگرامی که با نام خود او فعالیت می‌کند هم با درج لوکیشن بیمارستان سینا منتشر شد و در متن پای آن حرف‌های زیادی با لحنی مملو از خشم نوشته شد: «جا داره در اینجا از تک‌تک دوستانی که درباره ایشون قضاوت می‌کردن و همچنان درحال قضاوت ایشون هستن، دوستانی که دارایی و روح و روان ایشون رو به تاراج بردن تشکر کنیم.» بعد صحبت از بیمه‌نشدن او به میان آمده و اینکه نتوانسته است داروهایی را که نیاز دارد، تأمین کند: «به‌ویژه از دوستان مرکز بیمه هنرمندان (صندوق اعتباری هنر) که یک ساله خانم سوری رو مضحکه کردن و همچنان ایشون رو بیمه نکردن.»
در ادامه این پست از این صحبت شده است که: «همین مورد، از دلایلیه که نشد به‌صورت مداوم و غیربیمه‌ای (آزاد) دارو رو تهیه کنن، به‌دلیل مبالغ زیاد اون.» سوری پیش از این در همان مصاحبه‌ای که از او منتشر شد، گفته بود روبه‌روشدن با مرگ فرزندش هم عاملی بوده که به بدترشدن حالش دامن زده و این مهران مدیری است که هزینه تهیه آمپول‌های هفتگی‌اش را تقبل می‌کند.
مسئله داروی ایرانی و خارجی است؟!
انتشار دوباره خبر بیماری ماندانا سوری باعث شد تا خیلی‌ها بیایند و زیر پست‌هایی که از او و بیماری‌اش صحبت شده است، نظر بگذارند و برای او آرزوی سلامتی کنند. بااین‌حال، جدا از این طلب سلامتی، واکنش‌های دیگری هم به چشم می‌خورد. کاربری از بالاوپایین‌های دنیای هنر صحبت کرده بود و اینکه خیلی‌ها در این وادی به دست فراموشی سپرده می‌شوند: «دنیای هنر بی‌رحمه.
بعد یه مدت رهات می‌کنن به حال خودت.» کاربر دیگری از تجربه ام‌اس خودش و بحث‌های بیمه‌ای آن صحبت کرده بود: «بنده 12ساله ام‌اس دارم. بیماران ام‌اس به‌صورت رایگان زیر پوشش بیمه خدمات درمانی قرار می‌گیرن و داروهاشون هم رایگانه، مگه اینکه فرد بخواد داروی خارجی مصرف بکنه که باید بخشی از اون رو خودش بپردازه. بهتره ایشون مشکلات شخصیش رو به ام‌اس ربط نده.» و در این میان فرد دیگری همان نکته همیشگی را یادآوری کرده بود که: «اونایی که همین شرایط رو دارن، اما تریبون ندارن چی؟»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ان شا الله خوب شی.

    • بدون نام

      خدا شفاش بده الهی.
      ولی روی تخت بیمارستان چجوری اینهمه آرایش کرده؟ خوشبحالش انگار خیلی دلش خوشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید تو مهمونی بوده حالش بد شده.
        چقدر شما مردم فقط بلدید ایراد بگیرید.
        تو چقدر بخیلی که بخاطر یه آرایش بیماری ام اس یه نفر رو ندیده میگیری و میگی خوشبحالت

    • مهدی شجاعی

      انشالله سلامتی همه بیمار مخصوصا این خانم تو این تورم کمر شکن زندگی کردن خیلی سخت شده .به امید روز های بهتر

    • بدون نام

      خدا به ایشان سلامتی بده

    • بدون نام

      انشالله شفایابد

    • حسین

      انشالله خدا شفا بده
      خانم سوری از جمله هنرمندان خوب و صبور مملکت هستن و مثل باقی هنرمندان مورد کم لطفی هم از طرف مسئولین و هم برخی از مردم واقع شدن

    • بدون نام

      به امید خدا زود خوب میشه
      خدا همه بیماران رو شفا بدهد

    • بدون نام

      مژه هاشو...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج