اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۷۷۸۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تداوم آلودگی هوا در بیشتر مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در غالب مناطق کشور طی پنج روز آینده از روند افزایش دما و وزش باد در برخی مناطق کشور طی روزهای آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در غالب مناطق کشور طی پنج روز آینده از روند افزایش دما و وزش باد در برخی مناطق کشور طی روزهای آینده خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: براساس خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی طی پنج روز آینده در غالب مناطق، آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم خواهد بود و برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی امروز و فردا ( ۱۸ و ۱۹ دی) در نوار شرقی کشور به‌ویژه در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و بخش‌های مرکزی و شرقی هرمزگان وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان، از امروز (۱۸ دی) تا اوایل وقت فردا (۱۹ دی) سرعت وزش باد در استان گیلان و اردبیل افزایش می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به روند افزایش دما و وزش باد طی روزهای آینده، اظهار کرد: در ارتفاعات البرز و جاده‌های کوهستانی منتهی به آن احتمال رخداد سقوط بهمن وجود دارد. همچنین طی سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۹ دی) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۲۰ دی) صاف تا کمی ابری و غبار محلی با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج