جاباما
۱۰۷۹۶۹۱
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

تبلیغات شرکت ساختمانی روی گوردخمه‌ هخامنشی!

گوردخمه ارزشمند و یگانه هخامنشی شهرستان روانسر استان کرمانشاه به جایگاهی برای تبلیغ داربست ساختمانی تبدیل شده و روی نقش و نگارهای بی‌همتای آن رنگ زننده زرد تیره کشیده و چهره یادگار هخامنشیان را خدشه‌دار کرده‌اند!

خبرگزاری ایسنا: گوردخمه ارزشمند و یگانه هخامنشی شهرستان روانسر استان کرمانشاه به جایگاهی برای تبلیغ داربست ساختمانی تبدیل شده و روی نقش و نگارهای بی‌همتای آن رنگ زننده زرد تیره کشیده و چهره یادگار هخامنشیان را خدشه‌دار کرده‌اند!
تبلیغات شرکت ساختمانی روی گوردخمه‌ هخامنشی!
سیاوش آریا در ادامه یادداشت خود در روزنامه «جام جم» نوشت: گوردخمه روانسر پیش از این و در سال‌های گذشته نیز روزگار ناخوشایندی داشته و بخش‌هایی از درون اتاقک آن را شکسته و آسیب جدی به یادمان ملی رسانیده بودند. نوشتن یادگاری درون گوردخمه و آتش‌زدن بخش بالای گوردخمه و ورودی آن با لاستیک خودرو از آسیب‌های جدی دیگری است که در سال‌های گذشته بر این میراث باستانی وارد شده است.
با این همه، نگارنده در تیرماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی در بازدید میدانی خود در گزارشی جامع و کامل دشواری‌های آن زمان گوردخمه روانسر را نگاشته و به آگاهی مدیران و مسؤولان میراث فرهنگی رسانیده بود اما در کمال شگفتی و ناباوری نه‌تنها آن دشواری‌های پیشین برطرف نشده، بلکه در آبان‌ماه امسال یادگار هخامنشیان به جایگاهی برای خواب و زندگی معتادان و ولگردان تبدیل شد که البته با آگاهی‌رسانی دوستداران میراث فرهنگی و همکاری شهرداری روانسر، درون گوردخمه پاکسازی شد.
اینک اما تبلیغ یک شرکت ساختمانی با رنگ زرد تیره روی نقش و نگاره‌های گوردخمه نگران‌کننده است. جالب آنکه شماره تلفن همراه آن فرد و شرکت نیز همچنان روی یادگار ملی و نیاکانی خودنمایی می‌کند ولی گویا مسئولان میراث فرهنگی در خواب زمستانی‌اند زیرا هنوز پس از یک سال هیچ کاری برای پاکسازی گوردخمه از تبلیغات شرکت ساختمانی نکرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج