۱۰۸۰۸
۵۳۸۷
۵۳۸۷
پ

سقوط مرموز یک زن و مرد از طبقه ششم

كارآگاهان جنايي تهران تحقيقات گسترده‌اي را در رابطه با سقوط مرموز يك زن و مرد جوان از طبقه ششم ساختماني در منطقه نواب آغاز كرده‌اند.

كارآگاهان جنايي تهران تحقيقات گسترده‌اي را در رابطه با سقوط مرموز يك زن و مرد جوان از طبقه ششم ساختماني در منطقه نواب آغاز كرده‌اند.

در اين حادثه كه ديروز رخ داد زن ناشناس جانش را از دست داد و مرد ۳۰ساله كه كيان نام دارد به شدت زخمي شده و در بيمارستان تحت مراقبت‌هاي ويژه قرار دارد.

نخستين ساعات بامداد ديروز از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ به ماموران كلانتري هفت‌چنار ماموريت داده شد تا به ساختماني در منطقه نواب بروند و درباره سقوط يك زن و مرد تحقيق كنند وقتي ماموران خود را به محل حادثه رساندند با پيكر بي‌جان زن جواني مواجه شدند كه هيچ مدرك هويتي همراه نداشت كمي آن‌سوتر از جسد مردي نيز غرق در خون نقش بر زمين شده بود.

ماموران، بازپرس جنايي را از اين واقعه مطلع كردند و دقايقي بعد كارآگاهان ويژه مبارزه با قتل پيگيري اين ماجرا را در دستور كارشان قرار دادند.

آنها در گام اول به بازجويي از پدر كيان پرداختند. اين مرد كه از سقوط فرزندش شوكه بود، درباره اين حادثه گفت: «ما به يك ميهماني خانوادگي دعوت شده بوديم اما كيان گفت همراهمان نمي‌آيد و مي‌خواهد در خانه بماند.

بدون اينكه مشكلي پيش بيايد، خانه را ترك كرديم و نيمه‌شب برگشتيم در اتاق كيان بسته بود و من فكر كردم او خوابيده است. اما چند دقيقه بعد پسرم كه صداي ما را شنيده و متوجه بازگشت‌مان شده بود، با داد و فرياد ما را تهديد كرد اگر در را باز كنيم خودش را از پنجره بيرون مي‌اندازد، در حالي كه نمي‌دانستيم چه اتفاقي رخ داده است، سعي كرديم با كيان صحبت و او را آرام كنيم اما ناگهان صداي مهيبي را شنيديم. ديگر مطمئن شده بودم اتفاق تلخي رخ داده است براي همين در اتاق را شكستم و داخل رفتم.»

اين مرد ادامه داد: «هيچ‌كس داخل اتاق نبود و پنجره باز بود از آنجا پايين را نگاه كردم و ديدم پسرم تهديدش را عملي كرده است. دوان‌دوان خودم را به محوطه جلو ساختمان رساندم و ديدم يك زن ديگر هم آنجا روي زمين افتاده است. من آن زن را نمي‌شناسم و از هويتش اطلاعي ندارم.»

ماموران در ادامه با بازرسي از واحد طبقه ششم مقداري ماده مخدر شيشه و مشروبات الكلي كشف كردند با اين وجود سرنخ ديگري كه راز اين سقوط را فاش كند، به دست نيامد.

در حال حاضر كارآگاهان اميدوار هستند كيان بهبود يابد و بتوانند از او درباره واقعه پرس‌وجو كنند. سوالي كه اكنون ذهن كارآگاهان را به خود مشغول كرده اين است كه چنانچه كيان اقدام به خودكشي كرده، زن ناشناس چگونه به پايين پرت شده است؟

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سقوط مرموز یک زن و مرد از طبقه ششم


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج