۱۰۸۰۸۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نخستین واکنش به حادثه دیروز شهربازی ارم

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهربازی ارم که تنها شهربازی پایتخت است تجهیزات فرسوده ای دارد و با توجه به حوادثی که دراین پارک رخ می دهد،شورا می تواند درخواست متوقف شدن فعالیت این شهربازی را بدهد .

خبرگزاری مهر: رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهربازی ارم که تنها شهربازی پایتخت است تجهیزات فرسوده ای دارد و با توجه به حوادثی که دراین پارک رخ می دهد،شورا می تواند درخواست متوقف شدن فعالیت این شهربازی را بدهد .

معصومه آباد با اشاره به اینکه شورای شهر مسئول نظارت بر تمامی اتفاقاتی است که در شهر تهران می افتد گفت: مسئولیت شهربازی ارم با شهرداری تهران نیست اما این موضوع باعث نمی‌شود ما نسبت به حادثه ای که جان سه تن از شهروندان دختر تهران را به خطر انداخته و سبب ضایع نخاعی آنها شده است بی تفاوت باشیم.

او ادامه داد: عدم ایمنی لازم و فرسودگی دستگاههای شهربازی ارم که تنها شهربازی تهران هم محسوب می شود سبب بروز حوادث مشابه در این مجموعه شده است. متاسفانه کنترل و نظارت درستی نیز بر این تجهیزات وجود ندارد.

آباد با اشاره به اینکه به دلیل نبود شهربازی در پایتخت با ازدحام مردم در شهربازی ارم مواجه هستیم گفت: برای جلوگیری از حوادث مشابه شورا به این موضوع ورود پیدا کرده و از مسئولان این شهربازی می خواهد تا در این زمینه به نمایندگان مردم تهران پاسخگو باشند.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که سایر نهادها به جز شهرداری چقدر به تذکرات شورا توجه می کنند گفت : باید نظام پاسخگویی مسئولان به یک رویه تبدیل شود تا بتوان از بروز حوادث بعدی پیشگیری کرد.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به تکرار حوادث مشابه در پارک ارم و فرسوده بودن تجهیزات آن چه نهادی می تواند مانع فعالیتهای این مجموعه شود گفت: شورای شهر می تواند با توجه به حواثی که در پارک ارم می افتد فعالیت آن را متوقف کند و این موضوع در کمیته ایمنی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج