۱۰۸۱۸
۸ نظر
۵۰۴۱
۸ نظر
۵۰۴۱
پ

دلایل گرایشهای غیراخلاقی به ماساژ

اخیراً افراد و موسساتی با جعل عناوین ماساژ درمانی چینی، درمان با فشار، استفاده از روغنهای گیاهی فرادرمانی، درمان ارتعاشی، در برخی جراید و مجلات تبلیغی دیده می شوند.

آگهی‌های "ماساژ درمانی" به تازگی در نشریات و فضای مجازی افزایش بسیاری یافته‌اند، فعالیتی که بدون هیچ نظارتی انجام شده و با اعمال غیراخلاقی نظیر ماساژ خانمها توسط آقایان در آمیخته که بی‌تردید آثار و تبعات زیانباری بدنبال دارد .

دکتر مجید ابهری رفتارشناس اجتماعی و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در رابطه با افزایش آگهی هایی که درباره ماساژ درمانی مشاهده می شود گفت: ۸۵ درصد از این موسسات غیر قانونی و غیر اخلاقی هستند.

وی افزود: از آنجا که هیچ کنترل و نظارتی بر آگهی های تبلیغاتی از سوی موسسات به ظاهر بهداشتی و درمانی وجود ندارد، هرکس به خود اجازه می دهد در امر مهم پزشکی و سلامتی دخالت کند.

دکتر ابهری اظهار داشت: اخیراً افراد و موسساتی با جعل عناوین ماساژ درمانی چینی، درمان با فشار، استفاده از روغنهای گیاهی فرادرمانی، درمان ارتعاشی، در برخی جراید و مجلات تبلیغی دیده می شوند.

وی گفت:‌ ضمن تماس تلفنی با این گونه مراکز، شخص پاسخگوی تلفن اعلام می دارد که متخصص ماساژ از چین یا هند با چند جلسه ماساژ، دردهای جسمی مثل کمردرد، سیاتیک ، دردهای عضلانی و همینطور دردهای روحی و روانی مثل افسردگی، اعتیاد و افزایش وزن و کاهش آن را به طور تضمینی انجم می دهد. سپس اظهار می دارد که البته ماساژهای خانم برای آقایان و برعکس انجام می شود.

این رفتارشناس اجتماعی با اشاره به این که حوزه فعالیت این گونه موسسات در شمال شهر بیشتر بوده و از یک میلیون ریال تا چهار میلیون ریال برای هر جلسه اجرت ماساژ دریافت می شود گفت: ساختن ماسک صورت با انواع میوه ها، همینطور استفاده از وان حمام برای درمان ناراحتی های پوستی مثل چین و چروک پوست، آب کردن چربی های اضافی از روشهای کاری این موسسات است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: متأسفانه بدون توجه به ماهیت غیر اخلاقی و خارج از چارچوب پزشکی و درمانی این موسسات، روزنامه ها و مجله ها و بولتنهای تبلیغاتی به خاطر درآمد، بلندگوی این گونه اقدامات غیر اخلاقی می شوند.

وی با تأکید بر این که کمرنگ بودن باورهای دینی و فاصله گرفتن از ارزشهای اخلاقی از یک سو و زندگی مجردی از سوی دیگر و همینطور تمایل به درآمدهای خارج از چارچوب برای عده ای باعث ظهور و گسترش این موسسات شده است، گفت: اغلب افراد اعزامی اظهار می دارند در ژاپن، چین و مالزی دوره های ماساژ عالی دیده و حتی در برخی موارد ماهی هایی را که برای پوست مفید است به همراه می آورند.

دکتر ابهری گفت: افرادی که از ماساژورهای جنس مخالف استفاده می کنند معمولا علاوه بر کاستی های دینی و اخلاقی دارای ناهنجاریهای رفتاری و روحی بوده و دچار انحراف جنسی هستند. یک عده ممکن است به خاطر دسترسی به درآمدی که این کار دارد دست به این کار بزنند که نتیجه آن گسترش فحشای اخلاقی و هرزه نگری در جامعه خواهد بود.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دلایل گرایشهای غیراخلاقی به ماساژ


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه
      همه ميدونن ولي هيچ كاري نمي كنن

    • saeidzebel

      من که تا حالا تو هیچ روزنامه ای نخوندم در مورد جنسه مخالف یا بگن آقا خانم رو masage بده یا بر عکس .لطفا منبع رو ذکر کنید

    • بی نام

      خیلی هم خوبس

    • farhad

      بابا جه کاریمون به آدما رفته که این کارمون.....
      همه اینها بهانست کی اجداد ما از این غلطها میکردن تازه 100 سال هم عمر می کردند دوره دوره آخرالزمانه خدا خودش رحم کنه

    • علی

      ماساژ کار بدیه ؟

    • آنا

      می خوان با مطرح کردن ماساژ توسط جنس مخالف کلاً ماساژ رو ممنوع کنن.

    • دکتر

      در کل ماساژ روشی ایده ال برای از بین بردن مشکلات جسمی و روحی است
      مشکل ما در فرهنگمان است که باید درست شود.

    • بدون نام

      بعضیا با ماساژ تحریک میشن
      قضیه اینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج