جاباما
۱۰۸۳۵۷۱
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

مجتهد: بن‌سلمان از ترامپ حمایت مالی کرد

فعال معروف تویتیری عربستان معروف به "مجتهد" تاکید کرد، ولیعهد عربستان و دونالد ترامپ از طریق یک خط داغ در تماس بودند.

ایسنا: فعال معروف تویتیری عربستان معروف به "مجتهد" تاکید کرد، ولیعهد عربستان و دونالد ترامپ از طریق یک خط داغ در تماس بودند.

به نقل از سایت العهد، مجتهد در توییتر نوشت: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان تلاش‌های پایانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا برای ماندن در قدرت از جمله حمله به ساختمان کنگره را دنبال کرده و هر چقدر پول نیاز داشت برایش فراهم می‌کرد.

او در صفحه توییتر خود نوشت: بن سلمان از واقعیت و نتیجه حتمی فرار می‌کرد و به خود می‌قبولاند که ترامپ به نحوی به قدرت باز خواهد گشت و به لحاظ روانی برای جز این آماده نبود.

از سوی دیگر، المجتهد اظهار کرد: بن سلمان همیشه نگران است و در فکر بستن راه به روی جو بایدن،‌ رئیس‌جمهوری جدید آمریکاست مثلا فکر می‌کند فورا به تاج و تخت برسد با این تصور که مصونیتش به عنوان رهبر یک کشور بسیار قوی‌تر از مصونیت کنونی‌اش است.

مجتهد که بیش از دو میلیون دنبال کننده دارد، افزود: بن سلمان بعد از به قدرت رسیدن بایدن دائما نگران و مضطرب است. نگرانی‌ها بن سلمان را خسته کرده و بعضا می‌گوید سراغ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل برود یا سراغ امیر قطر تا درباره او نزد بایدن شفاعت کنند.

مجتهد ادامه داد: او تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ترامپ گذاشت و احمق نفهمید که تمام برگه برنده‌هایش را با گره زدن سرنوشتش با سرنوشت ترامپ آتش زده و حالا به دردسر افتاده است.

به گفته مجتهد، این حق بن سلمان است که نگران و مضطرب باشد به خصوص اگر عملا گزارش سیا درباره جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی منتشر شود و شاهزادگان آل سعود آزاد شوند یعنی پایان سرنوشتش.

مجتهد ادامه داد: او می‌داند همه شخصیت‌های قوی دولت جدید آمریکا و کمیته‌های کنگره علیه او هستند و این علاوه بر نگرانی‌اش درباره توقف انتقال سلاح به جنگ یمن و صحبت از راهکاری ترکیه، روسیه و چین است.

او افزود: بن سلمان تدابیر شدیدی برای حفظ امنیتش لحاظ کرده و شهر نیوم را مکانی بری اقامتش در نظر گرفته و آن را آماده کرده تا عملا پایتخت باشد.

مجتهد اشاره کرد: اسرائیل طرفی است که امنیت بن سلمان را اداره می‌کند و احمد عسیری افسر ارتباطی او با اسرائیلی‌هاست.

او پدرش را در حصر قرار داده و هرگونه ملاقات او با دیگران را ممنوع کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • برای YOU..

      ..یعنی.. ترامپ فقیر بود..؟

    • شاه حسینی

      عربستان سعودی در حمایت های بی حد و مرز خود در انتخابات از ترامپ حمایت های زیادی کرد و چک های سفیذ در اختیار ترامپ و گوشنر گذاشت و ان همه هزینه حمایتی بر باد زفت قطعا یک بهار عربی دیگری در راه است ترس همه حاکمان عرب فرا گرفته است؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      کشوری ذلیل تر از عربستان نیست. هیچ دیپلماسی و منطقی ندارند، فقط دیپلماسی دلار. پول بده، جنایتهات رو بشور و کارت رو پیش ببر.

    • بدون نام

      این مجتهد همیشه حرفاش دروغ از آب در اومده

    • کرامت

      چون پول خودش وپدرنیست که ناراحت شود پول ملت هست منهم بودم همکار میکردم سران عربستان که زبان درآورده امیدش به ترامپ بود نه خدا بابا اگررهبرعزیز یک اشاره کند در عرض 48ساعت عربستان با خاک یکسان میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج