۱۰۸۴۳
۱۱ نظر
۵۱۴۶
۱۱ نظر
۵۱۴۶
پ

قتل فجیع نوزاد ۱۶ روزه به دست مادرش

در ساعت ۹:۴۰ روز گذشته نوزاد ۱۶ روزه اي که بدنش به وسيله ضربات چاقو به شدت مجروح شده بود با آمبولانس اورژانس در معيت پدر و مادربزرگش براي مداوا به بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد انتقال داده شد.

کودک ۱۶ روزه اي با ضربات چاقو توسط مادرش در مشهد به قتل رسيد.

در ساعت ۹:۴۰ روز گذشته نوزاد ۱۶ روزه اي که بدنش به وسيله ضربات چاقو به شدت مجروح شده بود با آمبولانس اورژانس در معيت پدر و مادربزرگش براي مداوا به بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد انتقال داده شد.

به محض انتقال اين نوزاد، با توجه به اين که ديگر رمقي در بدن وي نبود، بلافاصله کادر پزشکي بيمارستان براي نجات جان وي دست به کار شدند و با انجام عمل احيا و خون رساني تلاش فراوان کردند تا اين نوزاد را به زندگي برگردانند.

پس از چند بار عمل احيا ضربان کودک براي مدت کوتاهي به کار مي افتاد اما باز از کار مي افتاد و در نتيجه تلاش کادر پزشکي بي فايده ماند و اين نوزاد پسر جان باخت.

بررسي ها درباره علت فوت اين کودک حاکي از آن بود که نوزاد فوت شده در داخل منزل والدينش در آغوش مادربزرگ خود بوده و مادر نوزاد نيز در آشپزخانه در حال شستن ظرف بوده است که در اين هنگام کودک شروع به گريه مي کند و مادر با ناراحتي از گريه فرزند خود چاقويي را از آشپزخانه برمي دارد و کودک را از آغوش مادربزرگ مي گيرد و سپس دو ضربه به قفسه سينه او وارد مي کند.

شدت اين ضربات به حدي بود که در همان لحظات اوليه، نوزاد دچار خونريزي شديد داخلي شد. به محض وقوع اين حادثه مادربزرگ نوزاد که از اين اقدام دختر خود شوکه شده بود شروع به داد و فرياد و تلاش کرد تا نوزاد را از دست دختر خود بگيرد که با مقاومت مادر ۲۰ ساله نوزاد مواجه شد و مادر نوزاد طي درگيري با مادرش،پاي وي را با دندان مجروح کرده و يک لگد هم به کمرش زده است و حتي در اين درگيري دست مادربزرگ نوزاد نيز دچار بريدگي سطحي شده است.

مادر نوزاد همچنين پس از اين ماجرا اقدام به خودزني کرده است که براي مداوا به بيمارستان ۲۲ بهمن اعزام شد. پس از آن مادربزرگ و پدر نوزاد با اورژانس تماس گرفتند و لحظاتي بعد نوزاد مجروح با آمبولانس اورژانس به بيمارستان شهيد هاشمي نژاد انتقال يافت که اقدامات درماني درمورد وي موثر واقع نشد و او در بيمارستان جان سپرد.

در پي مرگ اين نوزاد مراتب از طريق عوامل بيمارستان به قاضي اسماعيل شاکر (بازپرس ويژه قتل عمد) و کارآگاهان دايره جنايي پليس آگاهي مشهد اطلاع داده شد و لحظاتي بعد مقام قضايي به همراه اکيپي از کارآگاهان در محل وقوع حادثه واقع در خيابان وحيد مشهد حضور يافتند و بررسي هاي خود را درباره اين حادثه دلخراش آغاز کردند.

مقام قضايي و کارآگاهان در بازديد از صحنه قتل آثار خوني را که روي ديوارهاي منزل پاشيده شده بود مشاهده کردند و آلت قتاله را نيز در محل کشف کردند، آنان سپس به منظور ادامه تحقيقات به بيمارستان شهيد هاشمي نژاد عزيمت کردند و از آن جا که پدر نوزاد پس از فوت فرزندش بيمارستان را ترک کرده بود، مقام قضايي دستور دستگيري و بازداشت او را صادر کرد.

همچنين مادر نوزاد که پس از حادثه خودزني کرده و از بيماري افسردگي نيز رنج مي برده است توسط اورژانس به بيمارستان ۲۲ بهمن انتقال يافت و از آن جا که وي قادر به تکلم نبود، کارآگاهان تا ظهر ديروز نتوانستند وي را مورد بازجويي قرار دهند اما بدين منظور در بيمارستان حضور يافتند تا چنانچه مادر نوزاد قادر به سخن گفتن شد وي را موردبازجويي قرار دهند.

يک پزشک درباره اين حادثه گفت: افسردگي هاي پس از زايمان يکي از مواردي است که خانواده ها بايد مراقب آن باشند و مادراني که تازه زايمان کرده اند به محض بروز نشانه هايي از افسردگي براي مداوا نزد پزشک و روانپزشک برده شوند و اگر دارويي نيز در اين زمينه تجويز مي شود اين داروها سروقت به بيمار داده شود.

اين پزشک همچنين گفت: افسردگي بعد از زايمان اغلب در زايمان هاي اول شايع است و ضروري است که خانواده ها مادراني را که فرزندان اول خود را به دنيا مي آورند تحت حمايت همه جانبه و مراقبت بيشتر قرار دهند، چرا که افسردگي پس از زايمان مي تواند خطرناک باشد.

منبع: خراسان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قتل فجیع نوزاد 16 روزه به دست مادرش


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پری

      بسیارعالی بود

    • niloofar

      خدا لعنتش کنه عجب مادر بی انصافی بوده به نظرم مشکل اعصاب داشته روانی.....

    • محمد

      اخرش 16روزش بود یا 16 ماه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • زهرا

      من بازم شوهرشو مقصر میدونم!!!اگه زنت افسردس چرا ازش بچه میخوای!؟؟؟!

    • مریم

      لعنت به این مادر......1000 بار مرگ هم براش کمه.تو که جنبه نداری بچه نیار احمق

    • رضا

      در جواب آن پزشک که در مورد افسردگی بعد از زایمان نطق فرموده اند باید بگویم اگه اینطور بود الان باید یکی در میون مادرای افسرده بچه هاشون رو میکشتند. نخیر این خانوم به احتمال قوی دچار مشکلات روانی حاد بوده نه افسردگی بعد از زایمان.

    • منا

      این افسردگی شدید داشته خدا از شوهرش .... نمیدونم اما یکی که نه ماه سختی میکشه به این راحتی بچه اش رو نمیکشه دلیلش شوهرشه این جوری خودش رو خالی کرد زایمان ادم رو افسرده میکنه که اگه بهش توجه نشه مثل این خانم دیوونه میشه سنی هم نداره مگه اعصاب چیه مردم اونقدر مشکلاتشون زیاد شده ...خدا راه راست بده ... خدا کمکش کنه یه فرصت هم خدا بهش بده که ....

    • سلام

      این اواخر تو مشهدچقدرازاین اتفاقا میوفته،بابامتوسل بشین به امام رضا(ع)

    • hamed

      khak bar sare in madar..taze migan behesht zire paye madaran ast..benazam be in behesht..inkhanom mariziye had dashte

    • مارال

      به نظر من مشکل از شوهرش بوده اگه همه چیز مرتب باشه آدم مرض نداره بچشو اینطور کنه منم یه دختر 16 ماهه به اسم ملینا دارم هروقت شوهرم اذیتم کنه تحمل دخترمم ازم سلب میشه پس همه چیز دست اون بود تو این شرایط

    • ناشناس

      کلا"مشکل ازجامعه است.که این اتفاقات وحشتناک میش میاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج