۱۰۸۶۱۳۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

راهکار حل مشکلات، دولت حزب الهی است

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: راهکار حل مشکلات کشور دولت جوان حزب الهی است، وگرنه غرب گراها برای رسیدن به قدرت از هیچ دروغی دریغ نمی کنند و حاضر هستند همچون سال ۸۸ کشور را به آتش بکشند ولی در قدرت بمانند.

خبرگزاری خانه ملت: نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: راهکار حل مشکلات کشور دولت جوان حزب الهی است، وگرنه غرب گراها برای رسیدن به قدرت از هیچ دروغی دریغ نمی کنند و حاضر هستند همچون سال ۸۸ کشور را به آتش بکشند ولی در قدرت بمانند.

هادی بیگی‌نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۲ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: سال ۱۳۹۲ آقای روحانی اعلام کرد، دولت راستگویان را تشکیل خواهند داد و طی یک بازه ۱۰۰ روزه مشکلاتی را از کشور حل خواهند کرد و همچنین اعلام کرد که آنچنان رونق اقتصادی و درآمد سرشاری بوجود بیاوریم که مردم به ۴۵ هزار تومان احتیاج نداشته باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین وی اعلام کرد چرخ سانتریفیوژ طوری بچرخد که چرخ اقتصاد هم بچرخد از این رو مردم اعتماد کردند و وی رییس جمهور شد.

وی ادامه داد: طی دو سال اول هر چه کم کاری بود، بر گردن دولت قبل انداختند و سپس مردم را با برجام سرگرم کردند؛ اعلام شد با برجام تمام تحریم های پولی و بانکی لغو خواهد شد، نه تعلیق لذا چون این اتفاق رخ نداد، گفتند اوباما دبه کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: ترامپ در آمریکا رای آورد، گفته شد علت اینکه تحریم ها لغو نشد بخاطر ترامپ است؛ چندی بعد بایدن رای آورد و گفتند حتی اگر بایدن هم بخواهد نمی شود، چون می بایست اف.ای.تی.اف را بپذیریم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پس کی می خواهید بگویید این مشکلات بخاطر ضعف دولت است؟ آیا کالایی که حدود ۸ ماه در گمرک مانده و ترخیص نشده به آمریکا مربوط است؟ اینکه نهاده های دامی در کشور به خوبی توزیع نمی شود، کار آمریکا است؟.

بیگی‌نژاد خطاب به رییس جمهور، تصریح کرد: مشکل شما راست گویی نیست، که نمی گویید؛ حتی مشکل شما تناقض گویی نیست، که می گویید. مشکل شما نداشتن انسجام بر تفکر مدیریت است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عنوان مثال در سال ۹۱ ایران میمونی را به فضا پرتاب کرد که سالم به زمین بازگشت و قرار بود زمینه ارسال انسان به فضا هم در سال های بعد فراهم شود؛ در سال ۹۲ که شما روی کار آمدید، جمعی از نیروهای متخصص فضایی را از کار برکنار کردید و اعلام شد که نه توانش را داریم و نه امکانش را و تا مدت ها نیز پرتاب ماهواره تعطیل شد.

وی ادامه داد: مدتی بعد اعلام کردید می خواهید ماهواره به فضا پرتاب کردید و چند پرتاب ناموفق داشتید؛ اگر بناست کار شود، اخراج نیروهای متخصص چرا؟ اگر بناست کار نشود، هزینه برای ساخت و پرتاب ناموفق چرا؟.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: طی دو دوره ریاست جمهوری شما این تفکر بیان شد که راه برون رفت مشکلات اقتصادی مذاکره با دنیا است و البته نیز گفتید که شما زبان دنیا را بلد هستید.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور، گفت: طی دوران مسئولیت‌تان رابطه ما با کدام کشور منطقه ای و غیر منطقه ای بهتر از گذشته شد؛ ترکمنستان، ارمنستان، پاکستان، ژاپن، کره جنوبی، کشورهای آفریقایی، آمریکای جنوبی؟.

بیگی‌نژاد تصریح کرد: مستندات نشان می دهد عملکرد دولت شما در سیاست خارجی بسیار ضعیف است اما ادعاهای فراوانی دارید که روی سنگ پای قزوین را نیز سفید کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قبل از دولت شما یارانه حق همه ملت بود، به همین دلیل به همه پرداخت میشد؛ در دولت شما اعلام شد این کار غلط است و می بایست به فقرا پرداخت شود.

وی ادامه داد: دوستان شما در مجلس قانون گذاشتند که یارانه افراد با درآمد بالا را حذف کنید که طی این همه سال حذف نکردید و به جای پرداخت با تکریم به مردم، با تحقیر کردم مردم آن را پرداخت کردید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: تشکیل صف های طولانی سبد کالا، عزت دادن به مردم بود؟ شما که روزی دادن یارانه ۴۵ هزار تومانی را غلط می دانستید، امروز افتخار می کنید که حدود ۵ هزار تومان پول برق را از مردم نمی گیرید و می گویید این آرزوی امام بود که ما برآورده کردیم و نامش را گذاشتید برق امید.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نداشتن انسجام فکری در مدیریت به اینها خلاصه نمی شود؛ آزادی، توزیع ارز دولت، حمایت از صنعت و توان ایرانی، بازاریابی برای صادرات کالاهای ساخت داخل، مبارزه با فساد، هر کدام مثنوی هفتادمن کاغذ است. جالب تر این است که هیچگاه مسئولیت قبول نکرده و همواره می گویید تقصیر دیگران است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم، خاطرنشان کرد: راهکار حل مشکلات کشور دولت جوان حزب الهی است، وگرنه غرب گراها برای رسیدن به قدرت از هیچ دروغی دریغ نمی کنند، حتی حاضر هستند همچون سال ۸۸ کشور را به آتش بکشند ولی در قدرت بمانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درودبرشماحرف دل ملت راگفتیدفقط حزب الله

    • ابوالفضل احمدی

      یک جمله هم از زبان مادر عروس!

      پاسخ ها

      • برای YOU..

        .. و در دولت حزب اللهی.. تمامی وزرا باید ریش داشته باشند..!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج