۱۰۸۶۴۹۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

اسکات فاینبرگ پیش بینی کرد:

مجیدی شانس کمی برای اسکار دارد

تحلیلگر فصل جوایز سینمایی درحالی از شانس های اسکار بین الملل ۲۰۲۱ رونمایی کرد که نامی از نماینده ایران در آن به چشم نمی خورد.

خبرگزاری صبا: تحلیلگر فصل جوایز سینمایی درحالی از شانس های اسکار بین الملل ۲۰۲۱ رونمایی کرد که نامی از نماینده ایران در آن به چشم نمی خورد.
مجیدی شانس کمی برای اسکار دارد
اسکات فاینبرگ منتقد و ستون نویس سرشناس نشریه سینمایی هالیوود ریپورتر که هر ساله در آغاز فصل جوایز سینمایی پیش بینی ها و تحلیل های خود را از شانس های احتمالی شاخه های مختلف جوایز اسکار اعلام می کند در تازه ترین پیش بینی اش که روز ۲۹ ژانویه در هالیوود ریپورتر منتشر شده نامزدهای احتمالی بخش های مختلف اسکار ۲۰۲۱ را معرفی کرده است.
فاینبرگ در بخش نامزدهای احتمالی اسکار بهترین فیلم بین الملل (خارجی زبان سابق) از ۵ فیلم «دور دیگر» محصول دانمارک، «دسته جمعی» ساخت کشور رومانی، «دیگر اینجا نیستم» محصول کشور مکزیک، «دو تا از ما» ساخت کشور فرانسه و فیلم «رفقای عزیز!» اثر کونچالوفسکی محصول کشور روسیه نام برده است.
بنا به قانون جدید آکادمی اسکار، امسال در بخش بین الملل برخلاف سالهای گذشته که ۱۰ فیلم به فهرست کوتاه راه پیدا می کردند قرار است ۱۵ فیلم در این بخش معرفی شود. به همین دلیل فاینبرگ یک لیست ۱۰ تایی از فیلم هایی که شانس حضور در فهرست کوتاه اسکار را دارند نیز تهیه کرده است. این فهرست شامل فیلم های «شب شاهان» از کشور ساحل عاج، «خواهر کوچک من» از سوییس، «سیب ها» از یونان، «کجا می روی آیدا؟» از بوسنی و هرزگویین، «گریان» از گواتمالا، «مامور نفوذی» از شیلی، «شب» محصول ایتالیا، «یک خورشید» از کشور تایوان و «امید» از کشور نروژ است.
در این بخش سینمای ایران با فیلم «خورشید» مجید مجیدی حضور دارد.
فاینبرگ بخش های دیگر اسکار را نیز پیش بینی کرده است که از نکات جالب آن می توان به قرار دادن نام بن افلک در شانس های اصلی اسکار نقش اول مرد در کنار بازیگرانی چون چادویک بوزمن، آنتونی هاپکینز، ریز احمد و دلروی لیندو اشاره کرد.
نکته جالب دیگر اینکه این ستون نویس و تحلیلگر مشهور هالیوود ریپورتر در بخش کارگردانی از رامین بحرانی کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی-آمریکایی برای فیلم «ببر سفید» به عنوان یکی از هفده شانس اصلی نامزدی جایزه اسکار یاد کرده است. فاینبرگ در بخش کارگردانی کلویی ژائو، آرون سورکین، لی آیزاک چونگ، اسپایک لی و داریوس ماردر را شانس های اصلی نامزدی می داند.
البته لازم به اشاره است که این لیست تا رسیدن به اعلام نامزدها چندین بار به روز می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج