جاباما
۱۰۸۶۹۰۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

نمایندگان با رد بودجه اختیار خود را کاهش دادند

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اصلاح ساختار هر اقتصاد مشکل‌داری سه سال طول می‌کشد، گفت: نمایندگان با رد کلیات بودجه اختیارات خود را کاهش می‌دهند.

ایسنا: سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اصلاح ساختار هر اقتصاد مشکل‌داری سه سال طول می‌کشد، گفت: نمایندگان با رد کلیات بودجه اختیارات خود را کاهش می‌دهند.

رحیم زارع در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی پیش از رای گیری مجلس برای کلیات لایحه بودجه در پاسخ به مخالفان کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ ضمن تشکر از اعضای کمیسیون تلفیق اظهار کرد: مصوبه کمیسیون تلفیق نسبت به لایحه بودجه دو تا سه برابر به نفع محرومان بود، سهم نفت از بودجه ۳۹۴ هزار میلیارد تومان بود که به ۲۶۰ هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرده بود.

وی ادامه داد: نمایندگان به ویژه نمایندگان شهرستان ها بدانند با رد کلیات، اختیارات خود را کاهش می دهند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ تاکید کرد: مگر می‌شود اقتصادی مثل ایران که سرشار از تحریم و خود تحریمی است، را اصلاح ساختاری کرد. هیچ اقتصاد باثباتی نمی‌تواند در کمتر از سه سال ساختار را اصلاح کند. اتفاقا ما کامل‌ترین مصوبه برای اصلاح ساختار شرکت‌های دولتی را تهیه کرده‌ایم.

زارع در پایان اظهار کرد: مگر اصلاح ساختار فقط به بودجه محدود می‌شود قانون شرکت نفت، قوانین مالیاتی، پولی و بانکی را نیز اصلاح کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ی هوادار

      اونروز تا حالا بهونه تندروها ترامپ عوضی بود حالا که ترامپ گورش را گم کرده بهونه جدید . الان که اونا پا پیش گذاشتن بهترین وقت مذاکره و رفع کدورتها به صورت مستقیم است

    • رضا

      بی زحمت قوانین وحقوقها وامکانات ویژه خودتون که مجلسی هستید را هم اصلاح کنید تا مردم باورشون بشه به فکر محرومین و طبقه ضعیف جامعه هستید، اول از خودتون شروع کنید

    • بدون نام

      ایول الله به این مجلس فعال.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج