adexo3
۱۰۸۷۶۵۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

اروپا: دیپلماسی را جایگزین «فشار حداکثری» کنیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید فشار حداکثری آمریکا بی نتیجه بوده و اکنون وقت آن رسیده که در راستای حفظ برجام به دیپلماسی حداکثری استناد کنیم.

خبرگزاری مهر: جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که قرار است امروز پنجشنبه سفری به مسکو داشته باشد در مصاحبه با خبرگزاری روس زبان «اینترفکس»، در پاسخ به سوالی در خصوص برجام و چشم انداز اقتصادی تعامل با ایران در صورت بازگشت آمریکا به توافق هسته ای گفت: یک بار دیگر، برجام در وضعیت حساسی است و من به عنوان هماهنگ کننده این توافق، هرگونه تلاشی برای حفظ آن انجام می دهم.

وی افزود: درخصوص این موضوع، روسیه یک بازیگر مهم است حال آنکه من با همه طرفین ازجمله شرکای آمریکایی نیز در تعامل هستم و این کار آسانی نیست.

اروپا: دیپلماسی را جایگزین «فشار حداکثری» کنیم

بورل در ادامه افزود: دولت جدید آمریکا به وضوح از اتخاذ رویکردی جدید خبر می دهد و همه طرفین برجام نیز آماده مشارکت هستند. برجام بر مبنای پایبندی ایران به تعهدات هسته ای به ازای رفع تحریم ها است. اتحادیه اروپا نیز به اجرای الزامات خود ذیل برجام ادامه می دهد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه داد: خروج آمریکا از برجام و اعمال سیاست فشار حداکثری از جمله از طریق تحریم های ثانویه، تاثیر منفی داشت.

بورل در نهایت گفت: تحقق کامل ظرفیت های برجام از جمله در حوزه اقتصادی میسر نشد. در راستای تلاش برای ایجاد انگیزه مثبت و همچنین تضمین اجرای کامل برجام از سوی همه ازجمله ایران، اکنون لازم است که در چارچوب کمیته مشترک برجام از فشار حداکثری به سمت دیپلماسی حداکثری حرکت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج