اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۸۷۹۹۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

چین با سوئیفت شریک شد

بانک مرکزی چین به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای جهانی سازی یوان و توسعه ارز دیجیتال این کشور، با سازمان بین بانکی جهانی سوئیفت وارد شراکت شد.

خبرگزاری تسنیم: بانک مرکزی چین به عنوان بخشی از تلاش های خود برای جهانی سازی یوان و توسعه ارز دیجیتال این کشور، با سازمان بین بانکی جهانی سوئیفت وارد شراکت شد.

به گزارش راشاتودی، بانک مرکزی چین به عنوان بخشی از تلاش های خود برای جهانی سازی یوان و توسعه ارز دیجیتال این کشور، با سازمان بین بانکی جهانی سوئیفت وارد شراکت شد.

چین با سوئیفت شریک شد

آژانس دولتی اطلاعات اعتبارات شرکتی چین اعلام کرد که این نهاد جدید که "سرویس اطلاع رسانی دروازه مالی" نام دارد، در تاریخ 16 ژانویه با 10 میلیون یورو (12 میلیون دلار) به عنوان سرمایه این شرکت در پکن به ثبت رسید.

سوئیفت با تامین 55 درصد از سرمایه این شرکت از طریق شرکت تابعه خود در هنگ کنگ، بزرگترین سهامدار این نهاد است در حالی که مرکز تسویه وجوه ملی چین، یک شرکت تابعه بانک مرکزی چین، دارای 34 درصد از سهام این شرکت است.

سوئیف در بیانیه ای که از طریق پست الکترونیکی برای روزنامه ساوث چاینا مورنیگ پست فرستاد، نوشت: سوئیفت به عنوان یک تعاونی بی طرف جهانی، همیشه در جهت منافع کل جامعه اعضای خود عمل کرده است.

این بیانیه افزود: ما بیش از 30 سال است که در بخشی از بازارهای مالی چین فعالیت می کنیم... و همانطور که در هر مکان دیگری کار می کنیم، در صورت لزوم تنظیماتی را انجام می دهیم تا مطابق با الزامات نظارتی باشد.

در این بیانیه همچنین آمده است: [این سرمایه گذاری مشترک] به روزرسانی انطباق با مقررات در راستای رویکردی است که به ما امکان می دهد خدمات خود را برای پشتیبانی از اهداف تجاری مشتریانمان در چین ادامه دهیم و تقویت کنیم.

بر اساس این گزارش، این سرمایه گذاری مشترک پس از ابراز نگرانی در مورد قطع ارتباط چین یا هنگ کنگ از شبکه پرداخت مالی سوئیفت در نتیجه تحریم های دولت ترامپ در مورد مسئله خودمختاری هنگ کنگ، به وجود آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج