adexo3
۱۰۸۸۶۴۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پیدا شدن دو نفر از گرفتارشدگان در بهمنِ طالقان

مدیرکل بحران استان البرز از پیدا شدن دو فرد مفقود شده به دلیل ریزش بهمن در منطقه طالقان خبر داد و گفت جستجو برای یافتن دو نفر باقی مانده ادامه دارد.

خبرگزاری ایلنا: مدیرکل بحران استان البرز از پیدا شدن دو فرد مفقود شده به دلیل ریزش بهمن در منطقه طالقان خبر داد و گفت جستجو برای یافتن دو نفر باقی مانده ادامه دارد.

محمدرضا فلاح‌نژاد مدیرکل مدیریت بحران استان البرز درباره آخرین وضعیت مفقودشدگان در زیر بهمن در منطقه طالقان گفت: در ساعت ۱۵:۴۱ یک مورد حادثه سقوط بهمن در منطقه روستای ناریان در طالقان اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد دقیق افراد گرفتار شده در بهمن ۴ نفر است، ادامه داد: در حال حاضر دو نفر از افرادی که به دلیل ریزش بهمن در این منطقه گرفتار شده بودند پیدا شده‌اند. یک نفر از این افراد حال مساعدی ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز با بیان اینکه جستجو برای یافتن دو مفقودی دیگر همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: این افراد از کارمندان اداره برق منطقه طالقان هستند. شب گذشته در پی قطعی برق در روستای ناریان این افراد برای وصل مجدد برق دستگاه ژنراتور به این روستا منتقل کرده و برق روستا وصل شد.

وی ادامه داد: امروز در حین اصلاح برق منطقه بهمن رخ داده و این افراد گرفتار می‌شوند.

فلاح‌نژاد تصریح کرد: نیروهای اورژانس و هلال احمر به همراه سگ‌های زنده‌یاب در منطقه حضور دارند و همچنین اهالی محلی نیز در حال جستجو این افراد هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج