۱۰۸۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دعوت‌ اینترنتی به پارتی شیطان پرستی

برخی از پارتی‌ها به صورت سیستمی برقرار می‌شوند، پلیس قطعا با این‌گونه پارتی‌ها که در اینترنت ثبت‌نام می‌شوند و افراد برای ورود به این‌گونه مهمانی‌های مختلط باید هزینه ورودی پرداخت کنند، برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با اعلام خبر رشد ۱۳ درصدی کشف مراکز فساد و فحشا در کشور گفت: پلیس امنیت اخلاقی ناجا برخورد با گردانندگان پارتی‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.‌

سردار احمد روزبهانی با بیان این‌که برخی از پارتی‌ها به صورت سیستمی برقرار می‌شوند، افزود: پلیس قطعا با این‌گونه پارتی‌ها که در اینترنت ثبت‌نام می‌شوند و افراد برای ورود به این‌گونه مهمانی‌های مختلط باید هزینه ورودی پرداخت کنند، برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به بحث جمع‌آوری زنان آسیب‌دیده و خیابانی گفت: زنان آسیب‌دیده و خیابانی در تمام شهرها و کشورهای دنیا وجود دارند و این زنان به هر دلیلی دست به انجام کار ناهنجار و خلاف عرف و شرع می‌زنند.

روزبهانی با بیان این‌که پلیس وظیفه جمع‌آوری و برخورد با آنان را بر عهده دارد، گفت: پلیس توان جمع‌آوری این زنان را در اسرع وقت دارد و آنها را تحویل مقام قضایی می‌دهد اما باید برای عدم ورود این‌گونه زنان به عرصه خیابان چاره‌ای اندیشیده شود.رئیس پلیس امنیت اخلاقی درباره فعالیت خانه‌های فساد گفت: وظیفه پلیس برخورد با این اماکن است و قاطعانه و به جد با این‌گونه مراکز فساد برخورد می‌کند.

وی با بیان این‌که دستگیری و انهدام خانه‌های فساد در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد کاهش داشته است، گفت: با این حال شاهد افزایش ۳۰ درصدی دستگیری در حوزه برخورد با خانه‌های فساد هستیم.

به گفته روزبهانی برخورد با خانه‌های فساد به‌صورت اطلاعاتی و ریشه‌ای انجام می‌گیرد.

باید خط‌قرمزهای جدیدی تعریف شود

سردار روزبهانی که در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی (۱۹۷) با خبرنگاران سخن می‌گفت ‌در پاسخ به سوالی مبنی بر فعالیت‌های تبلیغاتی گروهک‌های شیطان‌پرستی برای جذب افراد داخل کشور اظهار کرد:‌ باید در زمینه شناسایی فعالیت گروه‌های شیطان‌پرستی، علائم و نقوش آنها به جوانان و نوجوانان آگاهی داد و فعالیت‌های فرهنگی زیادی صورت گیرد.

وی با بیان این‌که پلیس امنیت همواره فعالیت گروه‌ها را بررسی می‌کند، افزود: افرادی نیز در این زمینه شناسایی و دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی با بیان این‌که میدان مبارزه با این گروه‌های انحرافی و مبتذل غربی تنها با حضور نیروی انتظامی فتح نمی‌شود، گفت: نیروی انتظامی در بحث مسائل فرهنگی متولی نیست، اما در این مورد و شناسایی گروه‌های مبتذل غربی سخنرانی‌های زیادی داشته‌ایم و باید این مباحث توسط مسوولان و متولیان فرهنگی اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان این‌که تاکنون اطلاع‌رسانی و کار فرهنگی در رابطه با نحوه فعالیت و عضوگیری گروه‌های منحرف خارجی صورت نگرفته است، افزود: در زمینه برخورد با گروه‌های منحرف غربی، خلأ قانونی وجود دارد؛ چرا که آن زمان که این قوانین به تصویب می‌رسید تنها فیلم و تصویر مستهجن جرم بود و از اینترنت، اس‌ام‌اس و بلوتوث خبری نبود.

روزبهانی با بیان این‌که باید قانون در مورد تکنولوژی و پدیده‌های جدید بازنگری شود، گفت: باید خط قرمزهای جدیدی طراحی شود تا افرادی که قصد ترویج این گونه عقاید را دارند تنبیه شوند.

روزبهانی به ارائه آماری از عملکرد ۶ ماهه نخست سال‌جاری پرداخت و گفت: آمار کشف باندهای وارد کننده و فروشنده مشروبات الکلی ۲۶ درصد افزایش یافته است.

وی افزود‌: در بحث برخورد با واردکنندگان و توزیع‌کنندگان تجهیزات ماهواره‌ای نیز با رشد ۱۶۰درصدی در کشف باندهای توزیع‌کننده روبه‌رو هستیم.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دعوت‌ اینترنتی به پارتی شیطان پرستی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج