adexo3
۱۰۹۰۰۵۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سلامی: قدرت نیروی زمینی سپاه ویرانگر است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت تهاجمی و تدافعی نیروی زمینی سپاه اگر به صورت ترکیبی اجرا شود زمین و زمان را بر سر دشمن خراب کرده و این آتش خشم خانه دشمن را ویران خواهد کرد.

ایرنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت تهاجمی و تدافعی نیروی زمینی سپاه اگر به صورت ترکیبی اجرا شود زمین و زمان را بر سر دشمن خراب کرده و این آتش خشم خانه دشمن را ویران خواهد کرد.

سرلشکر حسین سلامی پنجشنبه شب در شانزدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) در جمع فرماندهان و گردان های نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: نیروهای فداکار نیروی زمینی ضامن امنیت، استقلال ، حیثیت و شرف ما بوده و همواره سرافراز و سرزنده رو به جلو برای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب پیش می روند.

وی گفت: دشمنان از گام‌های استوار مردان زمینی ما در هراس هستند و این اقتدار، واقعیت تلخی برای دشمنان نظام است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: بی شک رزم نیروهای زمینی سپاه در جنگ به مراتب قوی تر از عملیات های نمادین در رزمایش است؛ اگر قدرت واقعی نیروی زمینی اجرا شود خانه و کاشانه دشمنان را به آتش خواهد کشید.

سلامی: قدرت نیروی زمینی سپاه ویرانگر است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با ابراز خرسندی بابت حضور در جمع نیروهای مقتدر نیروی زمین سپاه و قرارگاه کربلا اظهار داشت: در این رزمایش یکی از زیباترین ، دقیق‌ترین و مقتدرانه‌ترین رزمایش های سپاه را در عملیات روزانه و شبانه شاهد بودیم.

وی افزود: این رزمایش مقتدرانه عملیات‌های شکوهمند دوران دفاع مقدس را یادآور شد و این قدرت و عزمت نشان داد، همچنان نفس اقتدار، دفاع، ایستادگی و تهاجم علیه دشمن کاملا زنده است.

سرلشکر سلامی گفت: پاسداران دلیر و شجاع همچنان استوار و مقاوم راه شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن و شهدای مدافع حرم را فداکارانه می پیمایند.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمنان باید از آتش دست ساخته متخصصان ایرانی درس عبرت بگیرند چرا که این سرزمین، سرزمین مقاومت،ایستادگی، مردی ، مردانگی ، عزت و شرف است.

سرلشکر حسین سلامی روز پنجشنبه به همراه جمعی از فرماندهان سپاه در شانزدهمین رزمایش پیامبر اعظم (ص) حضور یافت و از نزدیک شاهد قدرت نمایی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه کربلا در جنوب غرب بود.

در این رزمایش پیشرفته ترین پهبادهای تهاجمی، شناسایی و انتحاری نیروی زمینی به نمایش درآمد و بالگردهای موشک انداز و نقطه زن اهداف پیش بینی شده را مورد هدف قرار دادند.

یکی از نکات برجسته این رزمایش رزم شبانه یگان های زرهی و گشودن آتش سنگین به سمت دشمن فرضی توسط تانک ها، توپخانه الحدید، نفربرهای نوین و پیشرفته و تیربارهای ۳۰ میلی متری نیروی زمینی سپاه در تاریکی مطلق بود که یکی از تاکتیک های پیچیده و منسجم در نبردهای سخت به شمار می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج