۱۰۹۱۲۸۰
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

نظر عجیب یک نماینده درباره «مرگ بر روحانی»

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی اخیر ایجاد شده در کشور گفت: نظام این دست اقدامات را تأیید نمی‌کند اما چرا باید مسئولان قوه مجریه نسبت به مطالبات به حق مردم در مسائل اقتصادی و معیشتی آنقدر بی‌تفاوت باشد که اتفاقاتی از این جنس نیز رقم بخورد.

راه دانا: «علیرضا نظری» نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی درباره توهین اخیر برخی افراد در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رئیس جمهور گفت: آنچه که در روز ۲۲ بهمن در اصفهان رقم خورد در راهبرد نظام جمهوری اسلامی جایی ندارد و رهبر معظم انقلاب نیز در مسائل مشابهی که پیش از این نیز در کشور رخ داده بود موضع صریح و آشکار خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه اتفاقی که رقم خورد در جهت‌گیری‌ها و مطالبات نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد ادامه داد: با این حال باید از نگاه دیگری که به ماجرا ورود کنیم؛ چرا باید مسئولان قوه مجریه نسبت به مطالبات به حق مردم در مسائل اقتصادی و معیشتی آنقدر بی‌تفاوت باشد که مردم را در شرایط عسر و حرجی قرار دهد که ممکن است واکنش‌ها یا پرخاش‌گری‌هایی از این جنس نیز رقم بخورد.

نظری ضمن نادرست و غیرقانونی دانستن این عمل اظهار کرد: نظام این دست اقدامات را تأیید نمی‌کند اما کوتاهی‌های دولت در حوزه معیشتی مردم نیز محکوم است و این موضوع از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز بارها گوشزد شده اما دولت گوش شنوایی برای شنیدن مطالبات مردم که از زبان نمایندگان و از طریق تریبون مجلس یا تذکر شفاهی و کتبی ارائه می‌شود، ندارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بناست به یک امری پرداخته و آن را پیگیری کنیم باید به زمینه‌ها و ریشه‌های آن نیز توجه کنیم ادامه داد: باید بررسی شود که چرا دولت با بی‌عملی، بی‌تدبیری سوءمدیریت و حتی در مواردی با خیانت در بخش‌هایی، کاری کنند که موجب نارضایتی مردم شود.

وی افزود: پرداختن به ریشه‌ها باعث می‌شود متوجه شویم که عملکرد ضعیف و کاملا منفی دولت در بخش‌های مرتبط با زندگی مردم و موضع‌گیری‌های دولت در بخش‌های مختلف موجب سرخوردگی مردم و درنتیجه رفتارهایی مشابه آنچه رخ داد شده است.

نظری رفتار دولت و رسانه‌های همسو با دولت در جریان اخیر را در جهت منحرف کردن افکار عمومی دانست و اظهار کرد: همانگونه که آقای روحانی پیش از این اعلام کرده بودند که ما اگر کاری هم بلد نباشیم اما جنگ و عملیات روانی را به خوبی بلدیم، واقعیت آن است که شخص آقای روحانی و تیم جنجالی عملیات روانی ایشان استاد جنحال‌آفرینی و ایجاد بلوا در کشور و حاشیه‌سازی برای به فراموشی سپردن مطالبات واقعی مردم هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حاشیه‌سازی‌های رئیس جمهور در سال‌های اخیر گفت: شخص رئیس جمهور چند صباحی با بیانات کاملا غیرقانونی و مسئله‌دار عملا به ملتهب کردن فضا و حاشیه‌سازی می‌پردازند؛ برای مثال در یکی از این موارد اعلام کردند که کسی نمی‌تواند برای دولت تعیین تکلیف کند.

نظری ادامه داد: شنیدن این قبیل حرف‌ها از کسی که خودش مدعی حقوق‌دان بودن است و سال‌ها در نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف کشور صاحب مسئولیت‌های کلیدی و حساس بوده غیرقابل قبول بوده و هیچگونه توجیهی ندارد.

وی ادامه داد: به نظر می‌آید مأموریت رئیس جمهور و افراد کنار وی که استاد جنگ روانی و حاشیه‌سازی هستند، این است که امروز به جای پاسخگویی به مطالبات واقعی مردم، که عملا جوابی برای آن‌ها ندارند، با جنجال‌آفرینی و حاشیه‌سازی فضا را از متن به حاشیه ببرند تا بلکه در سایه این فرافکنی، این چند صباحی که تا پایان دولت باقی مانده را به نحوی سپری کنند و پاسخگوی خواسته‌های مردم نباشند.

نظری با اشاره توهین‌های مکرر رئیس جمهور و همچنین روزنامه‌های اصلاح‌طلب و همسو با دولت به منتقدان و مخالفانشان اظهار کرد: ما در کشور یک ضعفی داریم که مسئولات بلافاصله پس از آنکه در جایگاهی قرار می‌گیرند، خود را مصون از هرگونه تعقیب، محاکمه و مجازاتی می‌بینند و در واقع آن‌ها فعال مایشاء می‌شوند و به خودشان اجازه می‌دهند هرکسی در خارج از چارچوب دولت اعم از مسئولان نهادهای دیگر و مردم را زیر سؤال ببرند یا به آن‌ها اهانت کنند و از الفاظ ناشایست استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در مقابل اگر کسی کوچکترین انتقادی به آنها انجام دهد جنجال‌ها به پا کرده و رسانه‌های برون‌مرزی و همچنین شبکه‌های در اختیار آن‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای که در خدمت آن‌ها هستند انعکاس گستره‌ای به آن موضوع در سطح کشور می‌دهند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: اگر بناست با تخلف و جرمی برخورد شود، باید با تمام اقسام جرم و تخلف در هر سطحی برخورد صورت گیرد و بهتر آن است که برخورد با تخلفات از مسئولان متخلف آغاز شود و پس از آن به سراغ مردم عادی برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درواقع این نماینده باپیچوندن کارزشت درجامعه راتاییدکرد!!!!!

    • بدون نام

      آفرین . هرسبب مسببی دارد که زیر بنای وقوع حادثه خویش است

    • مهاجر

      ای خدا بیامرزه تمام امواتت شیر مادرت حلالت که اینقدر خوب جواب دادی دمه شما گرم

    • بدون نام

      اینم یک عنابستانی دیگه س

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا وکیلی کاملا حرف حساب زده خدا پدرت بیامرزد

      • بدون نام

        تا چند ماه دیگر در توهم زندگی کن.خدا شفا دهد.

    • بدون نام

      الله برکت اله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج