adexo3
۱۰۹۱۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عطاران مرد ۵.۵ ميلياردی سينما شد!

فروش فيلم كمال تبريزي در تهران از مرز فروش ۳ ميليارد تومان گذشت. مجموع فروش اين فيلم ۵ ميليارد و ۴۱۵ ميليون شده است.

بانی فیلم: اكران دو فيلم «اشباح» و «متروپل» تعداد سينماهاي فيلم هاي روي پرده را تغيير خواهد داد. از ميان اين دو فيلم البته فيلم مهرجويي بدون سرگروه اكران مي شود چرا كه «چ» اين هفته هم كفِ فروشش را پر كرد تا همچنان روي پرده باقي بماند.

اما در جدول فروش، اين هفته اتفاق مهمي رخ داد. «طبقه حساس» كه بعد از تعطيلات نوروز اختلاف فروشي ۲ ميلياردي با «معراجي ها» داشت اين هفته توانست از مجموع گيشه فيلم ده نمكي پيشي بگيرد.

اختلاف فروش اين دو فيلم اين روزها حدود ۱۸۰ ميليون تومان است و با توجه اينكه «معراجي ها» سينماي سرگروهش را از دست داده و روندي نزولي در جذب مخاطب دارد قطعا «طبقه حساس» در جدول اكران سال ۹۳ بالاتر از «معراجي ها» قرار مي گيرد.

بعد از ۹ سال اين براي اولين بار است كه فيلمي از ده نمكي رتبه اول اكران سال را تصاحب نمي كند. پيش از اين سه گانه «اخراجي ها» و «رسوايي» در سال هاي ۸۶، ۸۸، ۹۰ و ۹۲ عنوان پرفروش ترين فيلم را بدست آورده بودند.

«طبقه حساس» هم چنان در ۱۰۰ سالن در تهران و شهرستان روي پرده است و به تازگي در ساري و خرم آباد نيز اكران شده است.

فروش فيلم كمال تبريزي در تهران از مرز فروش ۳ ميليارد تومان گذشت. مجموع فروش اين فيلم ۵ ميليارد و ۴۱۵ ميليون شده است.

«معراجي ها» نيز بعد از ۷۵ روز نمايش توانسته به مرز فروش ۵ ميليارد و ۲۳۷ ميليون تومان برسد. فيلم ده نمكي اين هفته ۱۰ سينماي خود را در شهرستان ها از دست داده است. اكران فيلم ده نمكي از امروز در تعدادي از سينماها به صورت تك سانس ادامه پيدا مي كند. «خط ويژه» تا هفته آينده وارد باشگاه ۲ ميلياردي ها خواهد شد. اين فيلم اين هفته در شهرهايي چون يزد، اردبيل، انزلي و آستارا اكران شده تا سينماهايش به عدد ۶۵ برسد. فروش «خط ويژه» در شهرستان ها ۶۱۰ ميليون شده است.

«چ» كه هفته هاي اخير روند عجيب و غريبي در جذب مخاطب پيدا كرده اين هفته توانست وارد باشگاه دو ميلياردي ها شود. توزيع بليت هاي رايگان به صورت گسترده براي سينماهاي مختلف تهران توسط برخي ارگان ها، گيشه اين فيلم را به صورت غيرمعمولي بالا برده است.

«چ» هم مثل «معراجي ها» ۱۰ سينمايش را در شهرستان از دست داده است. فيلم حاتمي كيا با دراختيار داشتن ۱۷ سينما در تهران به مجموع فروش يك ميليارد و ۲۱۳ ميليون تومان دست يافته است. «چ» با اينكه سينماي سرگروهش را همچنان در اختيار خواهد داشت اما تعدادي از سالن هاي ديگرش را از دست مي دهد.

«زندگي جاي ديگري ست» با احتساب گيشه ۷۵ ميليوني در شهرستان تاكنون ۳۴۰ ميليون فروش داشته است. فيلم منوچهر هادي اين روزها در ۱۴ سينما در شهرستان ها روي پرده است. گوهردشت، همدان، گرگان، كرج، سنندج و يزد به تازگي ميزبان اين فيلم شده اند.

«پنج ستاره» فيلمي كه تاكنون حدود ۶۰ ميليون در تهران فروخته تا آخر هفته در ۱۳ شهر محتلف روي پرده مي رود. اين فيلم از امروز در مشهد و كرج اكران شده و تا چند روز ديگر در بابل، بابلسر، قم، تبريز، رفسنجان، شيراز و ... روي پرده مي رود. فيلم مهشيد افشار زاده هفته اول اكرانش را خوب شروع كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج