۱۰۹۴۲۲۴
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

نظر مرجانه گلچین درباره فعالیت مجازی سلبریتی‌ها

مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون و سینما گفت: واقعا سعی می کنم درباره آنچه تخصصی ندارم نظری ندهم. اصولا کار درستی نیست و مثل این می ماند که من بازیگر که رشته تخصصی بازیگری خواندم بیایم و درباره کار تخصصی یک پزشک صحبت کنم و نظر بدهم.

خبرگزاری فارس: مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون و سینما گفت: واقعا سعی می کنم درباره آنچه تخصصی ندارم نظری ندهم. اصولا کار درستی نیست و مثل این می ماند که من بازیگر که رشته تخصصی بازیگری خواندم بیایم و درباره کار تخصصی یک پزشک صحبت کنم و نظر بدهم.
نظر مرجانه گلچین درباره فعالیت مجازی سلبریتی‌ها
«مرجانه گلچین» بازیگر تلویزیون و سینما که این روزها مشغول بازی در سریال نوروزی «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف زاده است، درباره فعالیت خود در فضای مجازی گفت: این روزها خیلی در فضای مجازی فعالیت ندارم گرچه در گذشته هم جزو فعالین این عرصه نبودم.
وی ادامه داد: در این سالها سعی کردم درباره مواردی که جزو دغدغه ام هست در صفحه شخصیم هم صحبت کنم. مثل محیط زیست، کادر درمان، کرونا و مرگ و میرهای آدم های اطرافمان.
این بازیگر درباره سلبریتی هایی که در مورد همه موارد در صفحه شخصی شان اظهار نظر می کنند، همچنین بیان داشت: من واقعا سعی می کنم درباره آنچه تخصصی ندارم نظری ندهم. اصولا کار درستی نیست و مثل این می ماند که من بازیگر که رشته تخصصی بازیگری خواندم بیایم و درباره کار تخصصی یک پزشک صحبت کنم و نظر بدهم.
وی ادامه داد: در این شرایط طبیعی است که من بازیگر تخصص آن پزشک را ندارم و معتقدم هر کسی را برای کاری آفریدند. ما مسئولیت اجتماعی داریم و حرفه ما طوری است که بی واسطه با مردم درگیر هستیم و باید در حوزه هایی اظهار نظر کنیم که خودمان آن را تجربه کردیم.
این بازیگر همچنین بیان داشت: برای مثال اگر من از آلودگی هوا صحبت می کنم نفس خودم هم تنگ شده است و مادرم در منزل از این آلودگی اذیت می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس بابایی ✔

      چندش آوره این گلچین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج