جاباما
۱۰۹۴۸۲۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازدید نمایندگان از منطقه زلزله‌زده سی‌سخت

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ گفت: ‌جمعی از نمایندگان از منطقه زلزله‌زده سی‌سخت بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان قرار گرفتند.

خبرگزاری فارس: عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ گفت: ‌جمعی از نمایندگان از منطقه زلزله‌زده سی‌سخت بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان قرار گرفتند.

علی خضریان در خصوص سفر یک روزه جمعی از نمایندگان به مناطق زلزله‌زده سی سخت در شهرستان دنا، گفت: روز پنجشنبه به همراه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس، احمد نادری نماینده تهران سفری به استان کهگیلویه و بویراحمد جهت بازدید از مناطق زلزله زده سی‌سخت برای بررسی مشکلات این منطقه و همچنین نظارت میدانی بر روند امداد رسانی به مردم عزیز این شهرستان به دعوت مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا انجام شد.

خضریان افزود: پس از بازدید از مناطق مختلف این شهرستان و گفتگو با مردم زلزله‌زده و جهادگرانی که جهت کمک در منطقه حاضر شده بودند، جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، استانی و ملی در فرمانداری سی‌سخت جهت رفع هرچه سریع‌تر مشکلات مردم این منطقه برگزار گردید.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود درخصوص مصوبات این جلسه بیان کرد: مقرر شد در کنار اینکه تأمین اعتبارات لازم در مجلس با محوریت نماینده بویراحمد و دنا صورت پذیرد، مسئولان اجرایی نیز با اعتبارات ملی و استانی موجود کار بازسازی را آغاز کنند.

خضریان گفت: در همین راستا ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور متعهد گردید تمامی مدارسی که نیاز به تعمیر و یا احداث مجدد دارند را با بودجه آن سازمان تعمیر و احداث نماید.

‌این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: طرح انتقال آب از منطقه کوه گل سی سخت به روستاهای تحت پوشش کریک و دارشاهی نیز توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان و کمک استانداری اجرا و تمامی تجهیزات و لوله آلات توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تامین می گردد.

خضریان گفت: مصوب شد تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیونی به خسارت دیدگان توسط بنیاد مسکن استان صورت پذیرد. همچنین پیگیری ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده توسط آقای جنتی مدیرعامل بنیاد مسکن استان صورت پذیرد.

وی افزود: مقرر شد تامین اعتبار ۳۰ میلیاردی توسط مدیرعامل بازآفرینی شهری و معاون وزیر راه و شهرسازی جهت عملیات بهسازی روستای تاریخی کریک صورت پذیرد و طرح تفصیلی شهر سی سخت با قید فوریت و خارج از نوبت در استانداری مصوب شود، همچنین صدور پروانه ساخت بر اساس طرح تفصیلی به صورت رایگان و به سهولت توسط شهرداری انجام پذیرد.

علی خضریان درپایان گفت: همچنین مقرر شد استانداری تهیه و توزیع سیمان را پیگیری کند تا عملیات بازسازی تسریع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج