جاباما
۱۰۹۵۶۲۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

آیت الله حسینی بوشهری:

همراهی روحانیت باعث کاهش خسارات کرونا شد

آیت الله حسینی بوشهری گفت: حوزه، مراجع و علما نهایت همکاری را در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی داشته اند و اگر این همراهی و همدلی نبود، خسارات بیشتری متوجه کشور می شد.

خبرگزاری رسا: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر جمعه در جلسه اعضای جامعه مدرسین با وزیر بهداشت ضمن تقدیر و تشکر از وزیر و وزارت بهداشت در زمینه مقابله با کرونا گفت: بیش از یک سال است که کادر پزشکی کشور با تمام توان درگیر یک بلیه ای شده اند که البته منحصر به کشور ما نبوده و یک بلای جهانی محسوب می شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها بر رعایت توصیه های ستاد ملی مباره با کرونا تأکید کرده اند و شیوه عمل رهبر معظم انقلاب در مناسبت های مختلف الگویی برای همه ما محسوب می شود.

آیت الله حسینی بوشهری تأکید کرد: حوزه علمیه قم، مراجع و علما نهایت همکاری را در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی داشته اند و اگر این همراهی و همدلی نبود، خسارات بیشتری متوجه کشور می شد.

همراهی روحانیت باعث کاهش خسارات کرونا شد

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به وزیر بهداشت ابراز کرد: حضور جنابعالی با توجه به شرایط جدیدی که پیش آمده بسیار ارزشمند است و می تواند برای برنامه های جدید ما راهگشا باشد.

وی همچنین با بیان اینکه جامعه مدرسین سابقه ای بیش از نیم قرن دارد و شخصیت های بزرگی از آن برخاسته اند، عنوان کرد: حاضران در جلسه علاوه بر عضویت جامعه، در شورای عالی حوزه و شورای نگهبان عضویت داشته و از اساتید برجسته دروس خارج هستند.

آیت الله حسینی بوشهری تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان دیده بانان بیداری در خدمت نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب در عرصه های مختلف باشیم.

امام جمعه قم علت اصلی حضور وزیر بهداشت در این جلسه را مبتنی بر شرایط موجود در رابطه با کووید 19 و پاسخ به بعضی از سؤالات و رفع ابهامات دانست که توسط اعضای محترم جامعه مطرح شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج