۱۰۹۶۹۹۴
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

دستگیری قاتلان فراری در شهرستان ملکشاهی

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:با تلاش ماموران انتطامی شهرستان ملکشاهی و همکاری پلیس آگاهی،پلیس اطلاعات و پلیس فتا استان، قاتلان فراری که روز گذشته با اسلحه گرم مرتکب قتل شده و بلافاصله از محل متواری شده بودند دستگیر شدند.

ایسنا: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:با تلاش ماموران انتطامی شهرستان ملکشاهی و همکاری پلیس آگاهی،پلیس اطلاعات و پلیس فتا استان، قاتلان فراری که روز گذشته با اسلحه گرم مرتکب قتل شده و بلافاصله از محل متواری شده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ "دلاور القاصی مهر " اظهار کرد: روز گذشته در جریان یک فقره اختلاف و نزاع در سطح شهرستان ملکشاهی ،اشخاصی با سلاح گرم،۲ نفر را به قتل میرسانند و یک نفر را نیز مجروح کرده و بلافاصله ازمحل متواری می شوند.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع و در راستای مطالبه مردمی و خانواده مقتولان ،دستگیری قاتلان فراری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد:با تشکیل تیم های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و استان ،قاتل و همدست وی در شهرستان ایلام شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شدند.

"القاصی مهر "ادامه داد:تحقق این ماموریت نتیجه تلاش شبانه روزی پلیس و همکاری خوب مردم و معتمدین بود، و قاتل پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت وانگیزه قتل را اختلافات قبلی عنوان کرد و در این خصوص اسلحه مربوطه و موتورسیکلت قاتلان نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با هشدار به ارازل و اوباش و کسانی که در صدد برهم زدن نظم جامعه هستند گفت:نیروی انتظامی بدون اغماض و برابر قانون با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را سلب کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج