۱۰۹۸۱۱۴
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

درمان رایگان بیمه‌شدگان در مراکز درمانی دولتی

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده است که از روز پنجشنبه، ۲۱ اسفند و همزمان با عید مبعث در تمامی شهر‌هایی که فاقد بیمارستان تامین اجتماعی هستند، درمان بیمه شدگان در مراکز درمانی دولتی «رایگان» خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده است که از روز پنجشنبه، ۲۱ اسفند و همزمان با عید مبعث در تمامی شهرهایی که فاقد بیمارستان تامین اجتماعی هستند، درمان بیمه شدگان در مراکز درمانی دولتی «رایگان» خواهد بود.

همچنین در تمامی شهرها ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان بالای ۶۵ سال در بیمارستان های دانشگاهی رایگان است. هزینه وسایل و پروتزهای مورد استفاده در بیمارستانهای دانشگاهی نیز به طور کامل پرداخت می‌شود.

کاهش قابل توجه هزینه بیماران صعب العلاج و مزمن

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، توسعه و ارتقای خدمات درمانی را از جمله نتایج استقرار سامانه نسخه الکترونیک دانسته و اعلام کرده است که درباره بیماران صعب العلاج و مزمن نیز در هفته‌های آینده برنامه های جدیدی اجرایی و هزینه این بیماران به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

ثبت سوابق بیماری در پرونده الکترونیک بیمار

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، از ابتدای اسفندماه صدور و چاپ دفترچه‌های بیمه متوقف و نسخه نویسی الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است که انتظار می رود این طرح جدید منشأ تحولات جدی باشد. از جمله مزیت‌های این طرح ثبت سوابق در پرونده الکترونیک بیمار است و از تجویز بی‌رویه دارو جلوگیری می‌کند.

درمان رایگان بیمه‌شدگان در مراکز درمانی دولتی در شهرهای فاقد بیمارستان تامین اجتماعی از پنجشنبه

فرانشیز بیماران بالای ۶۵ سال در بیمارستانهای دانشگاهی صفر شد

همچنین با نظام جدید نسخه نویسی امکان اجرای طرح های دیگری فراهم شده است و همانطور که اشاره شد از روز عید مبعث در تمام شهرستان های کشور که فاقد بیمارستان ملکی هستند، درمان بیمه شدگان در بیمارستان های دولتی رایگان خواهد شد.

همچنین برای بیماران بالای ۶۵ سال فرانشیز در بیمارستان‌های دانشگاهی تمام شهرستان‌ها صفر است.

اجرای این طرح ها بدنبال اجرای نسخه نویسی الکترونیک میسر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی شده برای مردم دلسوز شدید باز نزدیک انتخاباته نه غلام

    • بهزادغفاری

      منه بدبخت با36 سال سن وسه تابچه بیمه ندارم چی یه فکری هم به حال ماکنید بقران خسته شدم از هزینه درمان بریدم به کی بگم بابا

    • رضا محسنی ملردی

      بسیار طرح خداپسندانه وتاثیر گذار مطرح شد در این روزگاران حاکمان ایران هزینه ها درمانی دارند هنگامی مریض میشوند همه چیز مهیا واماده شده است ایکاش روزگارانی فرا برسد درب سازمان تامین اجتماعی وخدمات درمانی نوشته باشند پولها درمانی وعلاج بیماری از قبل پرداخته شد زمان بگذرد

    • ندا

      والا الان کلا یه دارو ساده تو مملکت پیدا نمیشه و داروخونه سه تا قلمو نداره دوتارم ک داره یک چهارم میزان نوشته شده میده و مجبوری باقیو ازاد بخری.هرچند دیگه نود درصد داروها زیر پوشش بیمه نیستن.و داروهای تخصصیم قیمتاشون نجومی شده.یه قلم دارو میببنی یهو ششصد هفتصد پولش میشه اونم فقط واسه یه ماهه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج