۱۰۹۸۸۵۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کنسول پلی‌استیشن ‌۵ با خنک‌کننده مایع!

در حالی که در روز‌های اخیر تاریخ معرفی PS۵ Slim بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است، ساخت یک پلی استیشن ۵ ماد شده با خنک کننده‌های مایع که اثری حیرت انگیز و جذاب برای دنیای گیمر‌ها است.

شهر سخت‌افزار: در حالی که در روزهای اخیر تاریخ معرفی PS۵ Slim بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است، ساخت یک پلی استیشن ۵ ماد شده با خنک کننده‌های مایع که اثری حیرت انگیز و جذاب برای دنیای گیمرها است.

کنسول پلی‌استیشن ‌۵ با خنک‌کننده مایع!

یک ماد کننده خلاقه به سراغ کنسول نسل نهمی PlayStation 5 رفته است؛ وی با در اختیار گرفتن یک کنسول PS5 کابینت آن را باز کرده و با قطعات سفارشی تغییراتی در آن ایجاد کرده است. وی خنک کننده بادی سونی را بیرون آورده و آن را با یک خنک کننده مایع جایگزین کرده است.

کنسول پلی‌استیشن ‌۵ با خنک‌کننده مایع!

بسیاری از کاربران نگران از خنک کننده کنسول PS۵ هستند که در دراز مدت قادر به انجام وظایف خود نبوده و کنسول آنها را با مشکلاتی مواجه سازد. در نتیجه این کنسول ماد شده می‌تواند برای آنها بسیار جذاب باشد. این طراح ویتنامی ویدیویی را از عملکرد خود در یوتیوب منتشر کرده است که جزئیات کنسول اختصاصی خود را شرح داده است.

کنسول پلی‌استیشن ‌۵ با خنک‌کننده مایع!

این طراح پس از ساخت کنسول اختصاصی PS5 خود با خنک کننده مایع، اعلام کرده است که به زودی اقدام به فروش مدل‌های مشابه خواهد کرد. یعنی بنا بر سفارش کاربران، با صرف هزینه‌های بیشتر، آنها صاحب کنسول پلی استیشن 5 با خنک کننده مایع و طراحی منحصر به فرد می‌شوند. حال باید دید که آیا این مسئله از نظر حقوقی می‌تواند پای سونی را به داستان باز کرده و یا ساخت کنسول‌های ماد شده و فروش آنها مشکلی نخواهد داشت.

کنسول پلی‌استیشن ‌۵ با خنک‌کننده مایع!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر پلی استیشن معمولی قیمت آن نصف باشد و عرضه شود بسیاری از جوانان می توانند با خرید آن و دستگاه را در مقابل پنکه قرار دادن از آن بهترین استفاده را داشته باشند و خلاصه از بازی با آن کلی لذت ببرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج