۱۰۹۹۵۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حذف سفر‌های اتوبوسی به مقاصد خارجی در نوروز

رییس اتحادیه کشوری شرکت‌های تعاونی حمل و نقل مسافر از حذف سفرهای اتوبوسی به مقاصد خارجی در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

رییس اتحادیه کشوری شرکت‌های تعاونی حمل و نقل مسافر از حذف سفرهای اتوبوسی به مقاصد خارجی در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

احمدرضا عامری با بیان اینکه تمام ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای برای انجام سفرهای نوروزی آماده باش هستند، اظهار داشت: نوروز امسال متفاوت از سال‌های گذشته است و در شرایط برگزاری سفرها ابهاماتی وجود دارد اما تمام ناوگان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه برای پاسخ به تقاضای مسافران در حالت آماده باش هستند.

وی با اشاره به احتمال ممنوعیت جابه جایی مسافر با حمل و نقل عومی جاده‌ای بین شهرهای قرمز و نارنجی گفت: تا به امروز هیچ ممنوعیتی برای تردد به شهرهای مختلف با انواع رنگ‌ها به ما اعلام نکرده‌اند و پیش فروش بلیت به همه شهرها انجام شده است.

رییس اتحادیه کشوری شرکت‌های تعاونی حمل و نقل مسافر تاکید کرد: تا به امروز منع فروش بلیت برای یک شهر یا استان خاصی را اطلاع نداده‌اند و به محض اینکه سفر به شهری ممنوع اعلام شود بلیت‌ها مسترد و جابه جایی مسافر به آن نقطه لغو می‌شود.

عامری همچنین از حذف سفرهای زمینی با حمل و نقل عمومی زمینی به کشورهای خارجی خبر داد و گفت: سال‌های گذشته برای ایام نوروز بلیت اتوبوس به مقاصد گرجستان، ترکیه، ارمنستان، افغانستان، عراق و آذربایجان به فروش می‌رفت اما امسال سفر جاده‌ای به مقاصد خارجی نداریم.

وی درباره الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تمام ناوگان جاده‌ای اظهار داشت: تمام ناوگان طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا باید ۵۰ درصد ظرفیت خود مسافر پذیرش کنند و ما به رانندگان تاکید کرده‌ایم که این پروتکل‌ها را به اجرا برسانند و اساسا در ترمینال‌ها بیش از ظرفیت ۵۰ درصد بلیت فروشی انجام نمی‌شود.

رییس اتحادیه کشوری شرکت‌های تعاونی حمل و نقل مسافر افزود: اگر مسافران شاهد عدم اجرای این پروتکل‌ها بودند می‌توانند این تخلف را به مرجع مربوطه گزارش دهند.

عامری همچنین درباره افزایش نرخ بلیت اتوبوس در ایام نوروز اظهار داشت: اولا که نرخ گذاری بلیت اتوبوس هنوز از دولت خارج نشده است و اینکه گفته می‌شود نرخ گذاری در شورای عالی ترابری انجام می‌شود و دیگر در اختیار دولت نیست، اظهار نظر درستی نیست چراکه شورای عالی ترابری هم در اختیار دولت است.

وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که علاوه بر برگشت یکسر خالی اتوبوس‌ها در ایام نوروز امسال به دلیل رعایت پروتکل‌ها فقط برای ۵۰ درصد ظرفیت ناوگان بلیت فروشی می‌شود و باید در نرخ‌گذاری بلیت تمام این موضوعات در نظر گرفته شود.

رییس اتحادیه کشوری شرکت‌های تعاونی حمل و نقل مسافر ادامه داد: طبق گزارش آنالیز قیمت‌ها که توسط دولت تهیه شده در حال حاضر قیمت بلیت اتوبوس یک چهارم نرخ واقعی آن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج