اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۰۷۲۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تکذیب تعطیلی دو ایستگاه مترو در تهران

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران، تعطیلی دو ایستگاه متروی شهید ستاری و یادگار امام(ره) را شایعه اعلام کرد.

ایسنا: مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران، تعطیلی دو ایستگاه متروی شهید ستاری و یادگار امام(ره) را شایعه اعلام کرد.

علی وفقی در مورد شایعه‌ی بسته شدن دو ایستگاه شهید ستاری و یادگار امام(ره) بعد از افتتاح، گفت: ایستگاه شهید ستاری روز شنبه(۲۳ اسفند) افتتاح شد و در روز یکشنبه(۲۴ اسفند) نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ اقدام به مسافرگیری و سرویس‌دهی کرد.

وی با بیان این‌که امروز دوشنبه(۲۵ اسفند) نیز از ساعت شش صبح قطار در ایستگاه مستقر بوده تا این‌که در ساعت ۶:۴۰ دقیقه با دو مسافر حرکت کرد و تا هنگام ظهر با سرفاصله ۴۵ تا۵۰ دقیقه سرویس‌دهی کرد، ادامه داد: از ظهر تا ساعت ۱۹:۱۸ نیز قطارها با سرفاصله ۳۵ دقیقه اقدام به سرویس‌دهی کردند و نهایتا با جابه‌جایی ۲۵ مسافر به کار خود در روز جاری پایان دادند.

وفقی با بیان این‌که تعداد مسافرها به دلیل این‌که ایستگاه به تازگی افتتاح شده، هنوز کم است اما آمادگی داریم با توجه به حجم مسافر سرفاصله را به ۱۵ دقیفه برسانیم، افزود: لازم به ذکر است که تمام آسانسور و پله‌های برقی ایستگاه‌های ستاری و یادگار امام(ره) نیز نصب شده است و خبرهای منتشره در خصوص عدم نصب پله‌های برقی و آسانسور صحت ندارد.

وی افزود: ۷ کیلومتر از خط شش، افتتاح شده و معمولا مرسوم است که قطارها در خط جدید ساعات محدودی حدودا سه ساعت سرویس‌دهی می‌کنند تا ایرادات مشخص شود، اما این دو ایستگاه بیش از ۱۳ ساعت سرویس‌دهی کردند.

وفقی با بیان این‌که ایستگاه ستاری یکی از کامل‌ترین ایستگاه‌های مترو در زمان افتتاح بوده است، تاکید کرد: با توجهی که شهرداری تهران در سال‌جاری به مناسب‌سازی معابر ویژه معلولین داشته است، رمپ ایستگاه برای تردد معلولین و جانبازان به‌طور استاندارد اجرا شده و خطوط بساوایی نیز نصب شده که به‌دلیل تدقیق محل درهای واگن‌ها که باید پس از توقف مکرر قطار صورت می‌گرفت، فردا تکمیل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج